וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר חתימה טובה?

ירון אדרי

21.8.2007 / 17:48

בקבוצת 'סאובר-ב.מ.וו' לא מחכים לימים הנוראים וכבר כעת מחתימים את הנהגים לעונת הפורמולה 1 הבאה

עונת המלפפונים של הפורמולה אחת רחוקה בכמה חודשים, אך לקבוצת 'סאובר-ב.מ.וו' הזמן כנראה דוחק. היום הודיע מנהל הקבוצה, דר' מריו טייסן, על החתמתם של 2 נהגי הקבוצה גם לעונה הבאה. "ניק היידפלד (30) ורוברט קוביצה (20) עזרו לקבוצה להציג ביצועים טובים מאוד העונה ולכן חשוב לנו להמשיך איתם קדימה", כך מסר דר' טייסן בהודעה לעיתונות. שתי הכוכבות העונה הן קבוצות מקלארן ופרארי ואחריהן ניצבת 'סאובר-ב.מ.וו' כששאר הקבוצות הרחק מאחור.

היידפלד, הגרמני בן ה-30 בעל הכישרון הרב, לא הצליח לממש את יכולתו ב-7 השנים בהן הוא נוהג בסבב הפורמולה 1. למרות ששמו נקשר כל הזמן בחרושת השמועות של קבוצות הצמרת, הוא תמיד מצא עצמו לבסוף באחת מקבוצות מרכז טבלה. אלא שהעונה, היידפלד הוא הנהג היחיד בסבב שמצליח לאיים על ארבעת הנהגים בקבוצות המובילות.

עבור קוביצה הפולני, זאת העונה הראשונה בה הוא משתתף בסבב הפורמולה 1 באופן מלא. למרות התאונה הקשה שעבר בקנדה והחסרת המירוץ בארה"ב מייד לאחר מכן (הוא התעקש לנהוג, הרופאים הכריחו אותו לנוח), הוא ממוקם במקום ה-6 בטבלת הנהגים אחרי בן קבוצתו. בגלל גילו הצעיר, 20, בקבוצה בונים על קוביצה לשנים הבאות.

בשנה שעברה רכשה ב.מ.וו את קבוצת סאובר ונראה כי העונה החל החיבור להניב פירות. עבור טייסן, פרסום השארתם של הנהגים כבר כעת, תוביל לשקט שיעזור לקבוצה את המשך פיתוח המכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully