וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: ננקה את הקברים ונחזור לשגרה

בבית הקברות בחולדה מצאו את קברי הוריו של חולדאי כשעליהם הכתובת: "מי שנוגע באוסישקין מת" ו"אתה הבא בתור"

המאבק נגד הריסת אולם הכדורסל ברחוב אוסישקין בתל אביב הגיע אתמול בלילה לשיא חדש: אלמונים חיללו את קברי הוריו של רון חולדאי בקיבוץ חולדה. על המציבות התגלו הבוקר כתובות נאצה כגון: "מי שמתעסק עם אוסישקין מת", וגם - "רון חולדאי, אתה הבא בתור".

משטרת מרחב שפלה פתחה בחקירה ובפעילות מודיעינית בעניין. מפקד תחנת רחובות שהגיע למקום אמר כי הוא רואה במעשה ארוע חמור וחריג ביותר.

חולדאי אמר בראיון לגלי צה"ל, כי "היתה בתקופה האחרונה אלימות גוברת והולכת... אני רואה איך זורקים רימון על ראש עיר, אני רואה איך דמם של ראשי ציבור הפקר ואת היחס לציבוריות במדינת ישראל. ואחר כך מתפלאים שקורה מה שקורה... לא יכול להיות שנמשיך לקבל גילויים של אלימות כמשובות נעורים".

חולדאי הוסיף, כי "זה קומץ קטן של אוהדים שמייצר רעש גדול. היה כאן נסיון ללבות יצרים שהביא בסופו של דבר למצב שהמשטרה ממליצה לי לקחת שמירה על עצמי. ולא מהבוקר. אני מרגיש שאני יכול להסתובב בעיר שלי לא מאויים. אני לא צריך את הצילומים מבית הקברות, אני ומשפחתי חזקים מאוד. ננקה את הקברים ונחזור לשגרת יומנו. הכתובת הזאת היתה על הקיר, ואני מציע לכל אחד להסתכל במראה של עצמו".

"אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה"

צילה עופר, האחראית על בית הקברות בקיבוץ, סיפרה לוואלה!חדשות: "מרחוק ראיתי שני קברים מכוסים בצבעי אדום שחור. כשהתקרבתי לא האמנתי. אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה. הכתובות הורכבו מאיומים שונים על רון חולדאי".

לדבריה, על המצבות היה כתוב: "תזהר שער 5" ( שער האוהדים של הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ס.ק.), "מי שנוגע באוסישקין מת" - "רון חולדאי הבא בתור".

מטה המאבק של אוהדי הפועל תל אביב גינה בתוקף את חילול הקברים.לדברי המטה, "המאבק שלנו הוא מאבק של פרחים, בלונים ואהבה, שנתקל בשליחת מאבטחים וסרוב לקיים דיאלוג. מעשי תסכול קיצוניים של מיעוט קטן אינם חלק מהמאבק ואינם מייצגים את רוח המאבק ומטרותיו".

אולם הכדורסל ברחוב אוסישקין שימש את קבוצת הפועל תל אביב, ובשנה האחרונה החליטה עיריית תל אביב להרוס את המבנה. אוהדי הקבוצה פתחו במאבק ציבורי ומשפטי נגד ההחלטה - מאבק שהלך והחריף לאורך הזמן. לפני כשבועיים זרקו אוהדים רימון עשן לעבר משרדי קבוצת הכדורסל היריבה מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully