וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה פותחים טורניר

29.6.2007 / 7:51

יממה אחרי הפאדיחה של ברזיל, החלה ארגנטינה את הקופה אמריקה עם 1:4 מרשים על ארה"ב. פרגאווי הביסה את קולומביה 0:5

אחרי שני ימים דרמטיים בפתיחת משחקי הקופה אמריקה, קיבלנו הלילה (בין חמישי לשישי) שני משחקים חד צדדיים. ארגנטינה הביסה את ארה"ב 1:4, פראגווי מחצה את קולומביה 0:5, ושתיהן הציבו את עצמן בעמדה מצוינת להעפלה לשלב הבא.

ארגנטינה - ארה"ב 1:4

הארגנטינאים חגגו אתמול את ההפסד של ברזיל למכסיקו, אבל גם הם היו קרובים להיות מופתעים בידי נבחרת שלא ממש קשורה גיאוגרפית לטורניר הזה, כשנקלעו לפיגור מהיר מפנדל של אדי ג'ונסון האמריקאי בדקה התשיעית. שתי דקות בדיוק לקח להרנן קרספו להשוות את התוצאה ל-1:1, ובדקה ה-64 הוא גם היה זה שהעלה את ארגנטינה ליתרון. פאבלו איימר, שעלה כמחליף, כבש את השלישי בדקה ה-78, ומחליף נוסף, קרלוס טבז, חתם את התוצאה בדקה ה-85.

פרגוואי - קולומביה 0:5

המשחק שהיה אמור להיות שקול על הנייר הפך במהרה לתצוגת יחיד של איש אחד - רוקה סנטה קרוז. החלוץ שלא זוכה להרבה קרדיט בבאיירן מינכן התפוצץ על הנבחרת הקולומביאנית עם שלושער גדול. דווקא קולומביה היתה זו שקיבלה הזדמנות לעלות ליתרון ראשון כשבדקה ה-28 נפסק פנדל לזכותה, אבל אלברו דומינגז לא השכיל לכבוש מהנקודה, ומאותו רגע המשחק היה של פרגוואי.

סנטה קרוז בעט את הראשון שלו לרשת בדקה ה-30, והכפיל את התוצאה ואת מאזנו הפרטי בדקה ה-46. תשע דקות לסיום הוא חגג את השלישי שלו, ולקינוח הוסיף המחליף סלבדור קבאנס צמד משלו (85 ו-88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully