וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוקר אחרי משחק השלום, הרגתם 7 פלסטינים"

יוני מנדל

20.6.2007 / 11:37

ברשות הפלסטינית לא התרגשו אמש ממשחק השלום עם ריאל מדריד. היום הם כבר כועסים. "אנחנו רוצים שינוי בעזה, לא ברמת גן"

"ישראל ממשיכה להשתמש בפלסטינים כעלה התאנה שלה לשלום", כך אמר היום לוואלה! ספורט עומר אל-ג'עאפרי, כתב הספורט של סוכנות הידיעות הפלסטינית. לדבריו, "על איזה שלום הם מדברים? בתוך שבע שעות משריקת הסיום של המשחק כבר הרגה ישראל שבעה פלסטינים וכבר פלשו כוחות ישראלים לג'נין ולרצועת עזה". אל-ג'עפרי אמר ש"אנו מתייחסים למשחק הזה כמשחק חסר חשיבות, כמשחק שקורא לשלום שהוא לא אמיתי".

המשחק שהתקיים אמש באיצטדיון רמת גן, בין נבחרת ישראלית-פלסטינית לבין אלופת ספרד ריאל מדריד, הסתיים בניצחון הספרדים 8:0.

בנבחרת הפלסטינית שיחקו שני שחקנים מהליגה המקומית של הגדה, אוסאמה אבו-עליה ממועדון הספורט טול-כרם וג'ובראן כחלא, מקבוצת אל-בירה. ככל הנראה השניים לא ייענשו על ידי התאחדות הכדורגל הפלסטינית, שכן הם זכו לאישור של יו"ר הרשות אבו מאזן להשתתף במשחק.

יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטיני אחמד אל-עפיפי אמר, כי "למרות שהמצב אצלנו גרוע, אנחנו מאוד רוצים בשלום". עם זאת, לדבריו, "אנחנו רוצים גם שינוי על הקרקע בעזה ובגדה המערבית, ולא רק שינוי על מגרש הכדורגל ברמת גן. כבר יצאנו למשחק שלום באיטליה, בברכתו של יאסר ערפאת, אבל ישראל לא שינתה מדרכה, ויום אחרי הדיבורים על שלום הכל חזר לקדמותו". אל-עפיפי טען ש"למשחקים האלה צריך להתווסף גם שינוי במדיניות, והן לא צריכים להיות רק כיסוי להיעדר תכנית כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully