וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים בוסקילה

ירון אדרי

22.5.2007 / 12:36

יניב בוסקילה עזב קריירה מבטיחה בשער מכבי חיפה לטובת חלום חייו. המירוץ הראשון שלו יערך בסוף השבוע הקרוב

יניב בוסקילה בן ה-28 מחיפה עומד להגשים חלום. בסוף השבוע הקרוב הוא עתיד להשתתף במירוץ הראלי הראשון בחייו בפינלנד הקרה והרחוקה.

כמו כל גבר טיפוסי, חיידק הנהיגה הגיע עוד בילדותו והיום בו קיבל את רישיון הנהיגה שינה את תפישת חייו. באותם שנים היה יניב שוער מצליח בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ונבחרת ישראל הצעירה וקריירה מובטחת עמדה באופק, קריירה עליה החליט לוותר.

עם קבלת רישיון הנהיגה, החל יניב לעבור קורסים והשתלמויות בנהיגה מתקדמת שהפכו מהר מאוד לאימונים בנהיגת ראלי. "כל הכסף שחסכתי הלך לאימונים", אומר יניב, "שום דבר לא היה מעניין חוץ מהנהיגה". כך גם הפך למדריך נהיגה ומאמן ראלי.

העבודה החדשה היתה בעיקר באיזור המרכז ויניב זיהה את הפוטנציאל העסקי הטמון בעיר הולדתו ולפני מספר חודשים פתח את בית הספר לנהיגה מתקדמת Top Drive. באחד מהקורסים הראשונים שהעביר, הכיר את אריק שחיבר בינו לבין נהג הראלי הפיני ג'ארקו מיטנן ומאז הכל קרה מהר. יניב נסע לפינלנד לפגוש את מיטנן ויחד עברו השניים אימונים במשטחי השלג המקומיים. הידיעה על מירוץ הראלי לא השאירה ספק בליבו של יניב והוא נרשם.

מירוץ הראלי בו יתחרה יניב נערך בחסות חברת Rally-Art, החברה שאחראית על רכבי המירוץ של מיצובישי במירוצים הבינלאומיים. מידיי שנה מארגנים 'ראלי-ארט' מירוץ בסגנון 'כוכב נולד' בו הם מקווים למצוא את הכישרון הבא אשר יזכה במימון לעונת מירוצים מלאה. יניב, גם אם ינצח במירוץ, לא יוכל לממש פרס זה היות והוא מיועד לבעלי אזרחות פינית בלבד.

רכב המירוץ אותו שכר יניב הוא מיצובישי איבו 3 ראלי. התקציב שעומד לרשותו לא מאפשר לו לשכור רכב חדיש יותר. עלות השכירות אותה משלם יניב היא 27 יורו על כל ק"מ נהיגה אותו הוא עובר, 500 יורו ליום עבור מכונאי צמוד ובמקרה תאונה, ההשתתפות העצמית עומדת על 4,000 יורו. "זאת המכונית הכי זולה שהצלחתי למצוא, יש כאלה עם מכוניות שעולות הרבה יותר ולרשותם עומדים כמה מכונאים". את העזרה המימונית מקבל יניב מקבוצת הפירסום החיפאית "פרסום ניר" וחברת "יניב פעלים".

במהלך המירוץ יעברו המתחרים כ-140 ק"מ תחרותיים שיחולקו על פני 8 סטייג'ים מושלגים ביומיים של נהיגה. 40 מתחרים ינסו לקטוף את הפרס של 'ראלי-ארט' ויניב, גם בלי האפשרות לפרס, מקווה להצליח. הרי הוא סוף סוף מגשים חלום. בהצלחה!

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully