וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים מנועים

27.4.2007 / 18:24

רגע לפני שיובל מלמד ומיקי יוחאי יוצאים לראלי ירדן, הצטרפנו אליהם להפגנת יכולות של מכונית המירוץ החדשה שלהם

יח"צ - חד פעמי

"ביום שישי בבוקר, תגיעו לחורשה ליד מודיעין. היכנשהו ליד אזור התעשיה" אמר הטלפון היחצני. ביום שישי? בבוקר?? כדאי לפחות שהקימה המוקדמת תהיה לכבוד מטרה טובה. בתחילה, די התקשנו למצוא את המיקום המדויק, שכן בשטח זה ישנם שבילי עפר רבים ומסביבם צמחיה גבוהה וצהבהבה, אבל אחרי כמה רגעים של שקט, הצלחנו לשמוע את רעם המנוע ולראות את ענני האבק מיתמרים. מכונית הראלי של יובל מלמד שעטה לעברנו ונראה שהיא לא תצליח לעצור, אבל אני כאן כדי לכתוב לכם, משמע שהגלגלים כן ננעצו בקרקע ומתוך ה-STI הלבנה בלט החיוך הילדותי והמוכר של יובל מלמד.

פחות משבועיים לפני יציאתו להשתתפות בראלי ירדן, הוזמנו לחוות בגוף ראשון את יכולותיה של המכונית החדשה. זו נקנתה והובאה לישראל במיוחד לצורכי נהיגת ראלי ולדבריו של יובל, מכונית זו מגיעה ברמתה הגבוהה ביותר שנראתה בישראל עד כה, כולל מערכת בולמי זעזועים של אולינס שמחירה כ-100 אלף שקל, וזה עוד לפני שהכנסנו לחשבון את שאר מערכות הנהיגה והבטיחות.

ב-8 במאי יצא יובל וקבוצת יפנאוטו-ספארקו ובעזרתם של איתוראן ופז, למירוץ הראלי המתקיים בירדן כאשר לצידו ישב הנווט מיקי יוחאי שמוכר לנו יותר מארועי ליגת הקרוס קאונטרי. קבוצת יפנאוטו צפויה לפגוש את טובי הנהגים במזרח התיכון, כאשר הבולט בהם הוא מוחמד בן סולימן מאיחוד האמירויות, המחזיק בשיא של 12 ניצחונות בראלי ירדן.

בשנה הקודמת אגב, התחרה יובל עם אימפרזה GT העונה על תקנוני FIA ושנבנתה בישראל, עמה הצליח להשיג את המקום התשיעי והמכובד ביותר. השנה מבטיח יובל לעשות את המיטב כדי להמשיך ולטפס במעלה המקומות. אנחנו מחזיקים לו אצבעות חזק חזק (לפחות כמו את ידיות האחיזה במכונית בזמן בסיבוב ההדגמה שערך לנו).

את יובל ומיקי ילווה בירדן צוות מומחים ויתן מענה לכל צורך שיעלה לאורך 250 הקילומטרים של המסלול המפרך. לראלי הקרוב שייערך בצד הירדני של ים-המלח חשיבות רבה. ארגון ה-FIA שוקל להכניסו כסבב באליפות העולם ה-WRC והראלי הקרוב יהיה מעין חזרה גנרלית. אנו נמשיך לדווח לכם על כל התפתחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully