וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בהילוך שני

27.8.2001 / 21:59

מכבי ת"א אמנם התקשתה, אבל מחצית אחת טובה ושער של בנין הספיקו לה לניצחון 0:1 על מכבי פ"ת. שטראובר הצטיין בשער. פ"ת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שתומר בן יוסף הורחק במחצית השניה

מכבי ת"א ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת בבלומפילד משער של טל בנין, ופתחה את העונה עם שלוש נקודות, בדיוק באותה תוצאה בה היא ניצחה את בני-יהודה במחזור הראשון אשתקד. מחזיקת הגביע עדיין לא ספגה שום שער העונה, כאשר ניצחה פעמיים 0:6 את ז'לגיריס וילנה במוקדמות גביע אופ"א ואת הפועל חיפה בגביע הטוטו.

מכבי ת"א הגיעה למשחק עם הרכב מלא, למעט אייל שן הסובל מדלקת בגיד, ועם אבי נמני שחתם אתמול על החוזה ועבר בבקרה התקציבית.

ההרכב: לירן שטראובר, גז'גוז' ודז'ינסקי, גדי ברומר, אמיר שלח, דדי בן-דיין, אורן זיתוני, טל בנין, ברוך דגו (מני לוי,90), אבי נמני, עמיר תורג'מן (אלי ביטון, 65), רודריגו גולדברג (פרנץ הורבאט, 78).

במכבי פ"ת עם מאמן חדש על הקווים, אלי אוחנה, קיימו הופעת בכורה חלוצי הרכש, יניב אברג'יל וקובי רפואה, וגם המגן קובי גנון, שגם חוזהו אושר אתמול ע"י הבקרה. אופיר קופל, נציגה היחיד של הקבוצה בנבחרת, לא שיחק בגלל צהובים ואת מקומו מילא אסי משיח. מוראד מגמאדוב, שסבל מפציעה ממושכת וטורדנית בעונה שעברה, פתח בהרכב.

הרכב מכבי פ"ת: גולן מלול, איסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, תומר בן-יוסף (הורחק, 60), קובי גנון, עידן מליחי, אסי משיח, דראגן טאדיץ' (לירון בסיס, 57), גיא יצחק (שרון צופין, 64), יניב אברג'יל, קובי רפואה (אלכס לויט, 57).

לפני המשחק התקיים טקס הצגת השחקנים של מכבי ת"א וגם טקס מיוחד למניעת אלימות במגרשים.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בקצב טוב, כאשר מכבי פ"ת לא נבהלה מהקבוצה הביתית ויזמה התקפות בפתיחה, אולם לא הצליחה לאיים על השער. ההזדמנות הראשונה היתה של תורג'מן, שבדקה התשיעית השתלט על כדור ומ- 18 מטר בעט מעל השער של פ"ת. שלוש דקות אחרי עבר בנין את מגמאדוב, נכנס לתוך הרחבה ובעט כדור חזק, מלול הדף לקרן והציל שער.

בדקה ה- 23 קיבלה מכבי פ"ת בעיטת עונשין מ- 11 מטר, כשאמיר שלח החזיר כדור לבן-דיין בתוך הרחבה, המגן השמאלי איבד אותו לקובי רפואה והכשיל את החלוץ. דראגן טאדיץ' בעט פנדל חלש לפינה השמאלית של שטראובר, שהדף עם הרגליים ושמר על תוצאה מאופסת.

בדקה ה- 28 בעט בנין טיל מ- 27 מטרים ששרק ליד הקורה הימנית של מלול, ודקה אחרי הכדור שלו כבר היה ברשת: נמני הטעה את משיח בקצה השמאלי של הרחבה, הגיע עד קו הרוחב והגביה למרכז - בנין הגיע מאחור ומשבעה מטרים ירה בומבה לרשת. 0:1 למכבי ת"א. חמש דקות לסיום המחצית הספיק בנין לבעוט שוב מ- 25 מטרים ומלול הדף שוב לקרן.

מחצית שניה: בן-יוסף מורחק

אלי אוחנה ביצע שני חילופים בדקה ה- 57 כשהכניס את לירון בסיס במקום מחמיץ הפנדל, טאדיץ', ואת אלכס לויט במקום רפואה. שלוש דקות אחרי נותרה פ"ת בעשרה שחקנים כשתומר בן-יוסף ביצע עבירה על דגו וספג צהוב על כך מהשופט ניר בעבור. בן-יוסף מחא כפיים בהפגנתיות על הצהוב ובעבור שלף מיד את האדום. ארבע דקות אחרי הכניס אוחנה את שרון צופין, כדי לחזק את ההגנה, גיא יצחק יצא.

בדקה ה- 78 החליף פרנץ הורבאט את גולדברג, ודקה אחרי שלח בנין את דגו לאחד על אחד עם מלול שהסתיים בעצירה נוספת של השוער הוותיק. שתי דקות אחרי היתה יכולה פ"ת להשוות, כשמסירת רוחב של עידן מליחי הגיעה ללויט המחליף, שבעט משני מטר ושטראובר הציל גם הוא שער בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully