וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואב חוזר לנצח

ירון אדרי

11.3.2007 / 23:51

סולברג פורש, גרונהולם נתקל בבעיות ולואב חוזר לנצח. הבוריטו מעולם לא היה טעים יותר

הסבב השלישי של ה-WRC נגמר לא טוב עבור סיטרואן ובעיקר לסבסטיאן לואב. מזה הרבה זמן (להוציא את המירוצים אותם פיספס עקב יד שבורה) שהוא מסיים מירוץ ללא נקודות כלל. ספקות עולות לגבי מוכנותה של ה-C4 לנוכח חוסר הצלחתה על משטחי השלג אך בקבוצת סיטרואן מצהירים כי מירוצי העפר יוכיחו לכולם שמחליפתה של הקסארה לא נופלת ממנה.

וכך הגענו אל המירוץ הרביעי בסבב שנערך במקסיקו עם קטעי מירוץ עטויי עפר. אני כבר אגלה לכם כי לואב ניצח אך יתכן ויש לנו סקופ כי נראה שאלת המזל מקבלת משכורת מהקבוצה הצרפתית.

המירוץ החל עם שליטה של פטר סולברג בסובארו החדשה ונראה היה כי בסובארו ידעו לחכות לרגע הנכון להשקתה אלא שזה לא החזיק הרבה זמן. סלע שהחליט כי טוב לו לנוח באמצע הדרך, מצא דרכו אל מנוע הסובארו וגרם לנזילת שמן שהביאה את סולברג לפרוש עוד לפני שהחל להזיע. בסובארו לא התאבלו על הפרישה, להיפך, הם היו שמחים לראות כי הסובארו החדשה שלהם מספיק תחרותית. כריס אטקינסון בסובארו השנייה מסיים במקום החמישי.

גם מרקוס גרונהולם סבל לא מעט עם בעיות שכללו בחירה שגויה של צמיגים ובעיות חשמל במנוע שגרמו לו לנסוע בקצב לא מספק ובסוף היום הראשון הוא מוצא עצמו רק במקום השישי. גרונהולם הצליח לחזור לעצמו במהלך היומיים הבאים ולבסוף מצליח לדחוף את הפורד שלו עד המקום השני. בן קבוצתו, מיקו הירבונן, שניצח את המירוץ הקודם והיה סקפטי ערב המירוץ הזה, מסיים לתדהמתו במקום השלישי.

לואב מסיים כאמור בראש הפודיום, המקום אליו הוא רגיל, אך הוא מודה כי הבעיות בהן נתקלו יריביו המושבעים עזרו לו רבות בהשגת ניצחון זה. דני סורדו ב-C4 ששני המירוצים האחרונים לא חייכו אליו, מסיים במקום הרביעי.

המירוץ הבא ייערך בתאריך 30/03/2007 בפורטוגל שחוזרת השנה אל הסבב לאחר 5 שנות היעדרות ממנו. פורטוגל החלה לארח את הראלי עוד בשנת 1973 ועשתה זאת בהצלחה עד לשנת 2001. זכורה לרעה התאונה באמצע שנות ה-80 שגרמה לפגיעה בקהל שהתגודד לשולי המסלול, פגיעה שחיסלה את קטגורית העל דאז, גרופ-B, והביאה לשינויים בטיחותיים בכל הקשור למיקום הקהל.

טבלאות הדירוג

דירוג הנהגים
1. מרקוס גרונהולם 32 נק'
2. סבסטיאן לואב 28 נק'
3. מיקו הירבונן 26 נק'
4. דני סורדו 13 נק'
5. הנינג סולברג 11 נק'

דירוג הקבוצות
1. BP פורד 58 נק'
2. טוטאל סיטרואן 43 נק'
3. סטובארט פורד 19 נק'
4. סובארו 19 נק'
5. OMV קרונוס 17 נק'

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי
  • wrc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully