וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישאלוב: "מכבי התרגלה לעליהום התקשורתי"

לי בוץ

21.2.2007 / 19:39

למשה מישאלוב נמאס מהביקורות על סגנון המשחק האנמי של הקבוצה. אלי כהן ייאלץ למצוא פתרונות לקראת הפועל פ"ת, עקב מכת פציעות

חניכיו של אלי כהן ערכו הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המפגש מול הפועל פ"ת (שבת, 19:15) בבלומפילד. הצהובים נזהרים מלזלזל בנועלת הטבלה, אך לכולם ברור שאף תוצאה, פרט לניצחון לא תתקבל.

מהאימון נעדרו רועי דיין ואורי שטרית, שמתאמנים עם הנבחרת הצעירה, כמו גם ליאור ז'אן, יובל שפונגין, עומר פרץ ושירן ייני הפצועים. חסרונם של הארבעה יוצר לאלי כהן בעיה בהרכב לקראת שבת הן בעמדת המגן הימני והן בהתקפה. נראה כי הפעם קובי מוסא יקבל את הקרדיט באגף הימני, למרות שנגד חיפה הועדפו על פניו הקשרים ייני את ז'אן. בהתקפה, חסרונו של פרץ, צפוי לסלול את חזרתו של מילאן מרדיקוביץ' להרכב.

קשר הקבוצה משה מישאלוב אמר בתום האימון: "המשחק מאוד חשוב לנו, אבל יהיה משחק קשה כי גם הפועל פ"ת צריכה את הנקודות. אנחנו לא באים לשחק על תיקו, אלא לנצח. זה שלבית"ר היה קשה נגדם ואפילו פסלו להם גול לא משנה, כי בית"ר ניצחה וזה מה שחשוב, כך גם לנו".

על הביקורת שהוטחה בסגנון המשחק של הקבוצה אמר: "יכולים להעביר ביקורת ולומר מה שרוצים. אנחנו מנסים לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. מכבי כבר רגילה לעליהום התקשורתי, אבל אנחנו לא מסתכלים מסביב. זה תפקיד ההנהלה, שהם יתמודדו עם זה". על טענות המאמן לחוסר המחץ של ההתקפה הוסיף מישאלוב: "המאמן הוא הקובע. הוא יודע מה הוא אומר. ננסה להשתפר במה שאנחנו לא טובים בו - הבקעת שערים".

עוזר המאמן ויקי פרץ: "הפועל פ"ת קבוצה קשה. גם לבית"ר לא היה קל מולם. אין להם מה להפסיד ומכאלה משחקים צריכים להיזהר. אני מקווה שנבוא נחושים ועם מוטבציה כי צריך לנצח את המשחק. אנחנו לא מבקיעים הרבה שערים, אבל יש לנו שחקני התקפה טובים. במשך הזמן נראה מהם יותר. לוקח זמן לשחקנים חדשים. קבוצות לא מגיעות לפתוח את הרגלים. מדובר ביריבות קשות והתפוקה שלנו בסך הכול לא רעה. אנחנו לא רואים קבוצה שהיא מעל הליגה. נשתדל לתקן ליקויים על ידי עבודה קשה באימונים. ככל שנתקדם נבקיע יותר שערים", לגבי מאבק האליפות, אמר פרץ: "אנו לא מרימים ידיים. גם מקום שני או שלישי זה מטרה ואנחנו רוצים להשיגה".

השחקנים עלו לאימון באיחור של 20 דקות בעקבות הרצאה ששמעו מפיה של ד"ר יעל פוטשינק, מרצה מוינגייט. ד"ר פוטשינק הסבירה לשחקנים מהו אורח החיים הדרוש לספורטאי, הכולל בין היתר תזונה בריאה ואיסור על שתיית אלכוהול ב-24 השעות שלפני משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully