וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-הכח: הסגולים מחפשים ניצחון רביעי

יוסי רוזן וליאור ראובן יחזרו להרכב של מלמיליאן במקום איתי סלע ואושרי גיטא. מגן כפ"ס אלירן דנין נפצע וטופל בבית החולים

ההפסד למכבי ת"א בשבוע שעבר הוכיח שהרכש של אורי מלמיליאן בחלון ההעברות עדיין לא בא לידי ביטוי. אושרי גיטא שתופקד כקשר שמאלי היה חלש מאוד והוחלף במחצית ע"י הונורה קאבונגו, שגם לא הבריק בלשון המעטה.

טעות אחת של ההגנה עלתה לסגולים ביוקר מול ג'ובאני רוסו, והנחמה היחידה היתה שמכבי הרצליה נעצרה עם 0:0 מול הפועל פ"ת. מלמיליאן הסיק את המסקנות ויבצע שינויים בהרכב. ליאור ראובן יחליף את איתי סלע ויוסי רוזן ישחק בקישור במקום גיטא. הקשר דן רומן אמור לזוז שמאלה בגלל השינוי בהרכב.

רומן: "הזמן הולך ואוזל ואנחנו חייבים לספק את הסחורה במשחק התחתית הנוכחי". גם דודי ליברמן יהיה בסגל לאחר שהחלים מפציעה. הקפטן אדריאן גמאן יישאר ככל הנראה בקישור למרות בקשתו לחזור להגנה. מנור חסן עלול לעמוד לוועדת משמעת בגלל תקרית באימון המסכם ביום שישי עם מאמן הכושר יניב מרגוליס.

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, איציק כהן, שוקי נגר: אדריאן גמאן, יוסי רוזן, דן רומן, אבי תקוה: מור גולן, פפי קימוטו

אלירן דנין בספק למשחק

מגן הפועל כפר סבא, אלירן דנין, בספק לקראת המשחק מול הכח עמידר ר"ג. דנין חש היום כאבים ברגלו ולא התאמן עם הקבוצה. לוואלה! ספורט הוא אמר: "סובבתי את הברך במהלך משחק הנבחרת האולימפית שנערך אתמול. כרגע זה לא נראה טוב, אבל אני מקווה שארגיש טוב יותר מחר". בקבוצה מעריכים שדנין, שטופל בבית החולים איכילוב על ידי רופאת הקבוצה, ד"ר מיכל גולדווירט, יפתח על הספסל. "חבל שאחרי ההצגה שהוא נתן בשבוע שעבר נראה אותו פותח על הספסל", אמרו בקבוצה.


הבלם הברזילאי, דגלאס דה סילבה, מתח את שריר המפשעה באימון ונטש אותו. דה סילבה עדיין חש כאבים ולא ברור האם הוא יוכל להתאמן מחר באופן מלא. כך או כך, ד"ר גולדווירט העריכה כי סיכויים לשחק סבירים.


שחקנים בקבוצה הביעו ביקורת כלפי הקשר האחורי אביחי ידין, שספג כרטיס אדום במחזור האחרון ולא ישחק. "הממוצע שלו הוא בערך שני צהובים בכל שלושה משחקים. הוא מגזים עם המשחק האגרסיבי", אמר אחד השחקנים. את מקומו של ידין בהרכב הקבוצה צפוי לתפוס לירון זרקו.


הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר (עמנואל פאפו), אלון חלפון, דגאלס דה סילבה, עמנואל פאפו (אלירן דנין); לירון זרקו, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully