וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות רבות בארה"ב מוותרות על הפרסום בסופרבול

סוכנויות הידיעות

30.1.2007 / 11:22

יוניליוור, מיקרוסופט ואפילו פרוקטור אנד גאמבל שמפרסמת כל שנה בסופרבול, לא ישתתפו בהילולת הפרסומות

חברות אמריקאיות רבות, אשר השקיעו סכומים נכבדים בשנים קודמות על פרסום בזמן שידור הסופרבול, משחק האליפות של ליגת הפוטבול האמריקאית, החליטו לוותר על התענוג השנה.

יוניליוור, לדוגמא, אשר בשנה שעברה פירסמה את מוצרי השמנים והסבון דאב בזמן שידור הסופרבול, החליטה לפרסם השנה את מוצרי השמנים לגוף של דאב דווקא בעת טקס חלוקת פרסי האוסקר. הסיבה: זמן הפרסום בעת טקס חלוקת פרסי האוסקר עמוס פחות מהסופרבול.

בשנים האחרונות נרשמה ירידה במספר החברות אשר מוכנות לשלם מיליוני דולרים כדי לשדר את פרסומותיהם בעת הסופרבול. אפילו מיקרוסופט, אשר משיקה בימים אלה את תוכנת ההפעלה ויסטה, החליטה לוותר על זמן הפרסום בסופרבול. "אנחנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול לפרסם את עצמו מחוץ לשעות השידור של הסופרבול", אמר ג'ון ב. וויליאמס, מנהל בכיר בחברה, לאתר האינטרנט אדאייג', והוסיף :"הפרסומות שלנו יכולות לבלוט יותר מחוץ לעולם הסופרבול".

אפילו ג'ילט, של חברת פרוקטור אנד גאמבל, המפרסמת את סכיני הגילוח שלה מזה שנים במהלך הסופרבול, החליטה לוותר על זמן הפרסום הפופולרי הזה השנה. "אנחנו פשוט מעוניינים לעלות עם קמפיין חדש אשר יקבל חשיפה גדולה, והסופרבול לא מתאים לשאיפות שלנו", אמר דובר פרוקטור אנד גאמבל לאתר אדאייג'.

לפי סקר שערכה חברת ברנד קי לבדיקת השפעת הפרסומות על הצרכנים בזמן הסופרבול, אשר מורכב משאלון שחולק בקרב 2,500 צופים בסופרבול, המרוויחות העיקריות מפרסום בזמן הסופרבול הן החברות אשר קשורות לכל האירוע סביב המשחק: חברות בירה, חטיפים, משקאות קלים וקמעוניות ספורט. ולכן מפרסמות כמו דאב, אשר ההשפעה של הפרסומות שלה בזמן הסופרבול הוכחה כנמוכה יחסית, יוותרו השנה על הפרסום במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully