וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר חלב ייעדר חודש

26.1.2007 / 12:36

קשר ארסנל מתח את הרצועה במשחק נגד טוטנהאם. מנצ'סטר יונייטד עדיין לא ויתרה על הארגריבס. טרי חוזר לסגל צ'לסי

קשר ארסנל, הבלארוסי אלכסנדר חלב, סובל מפגיעה ברצועה ולכן ייעדר בחודש הקרוב. חלב נפצע במשחק התיקו 2:2 נגד טוטנהאם ביום רביעיי בחצי גמר גביע הליגה. גם רובין ואן פרסי, מבקיע שער הניצחון נגד מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון (1:2) ייעדר לפחות שישה שבועות בגלל שבר ברגל.

"חלב ייעדר רק ארבעה שבועות", אמר המנג'ר ארסן ונגר, "וואן פרסי במקרה הטוב שישה אבל אולי עשרה שבועות. פציעות בינואר עלולות לגרום היעדרות ארוכה ולמעשה לסיים את העונה עבור הפצועים".

במסדר הפצועים אפשר למצוא גם את ג'רמי אלידייר ועמנואל אבואה, אבל וגנר מסר ששניהם יהיו כשירים לגומלין מול טוטנהאם בשבוע הבא.

אולי בכל זאת הארגריבס

השמועות על מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, שם יצטרף לרוד ואן ניסטלרוי, הקפיצו את מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שהודיע שהחלוץ הפורטוגלי לא למכירה. על פי הדיווחים בספרד הציעה ריאל 35 מיליון פאונד עבור השחקן, שחתום ביונייטד עד 2010.

פרגוסון עדיין מקווה שאואן הארגריבס יצטרף ליונייטד ולדבריו הוא טרם ויתר על השחקן. המנג'ר הודה שיש בעיה כללית להביא שחקני מפתח בחלון ההעברות בינואר.

הקאמבק של טרי

ג'ון טרי, בלם צ'לסי ונבחרת אנגליה, עשוי לשחק ביום ראשון בסטמפורד ברידג' נגד נוטינגהאם פורסט, פעם אלופת אירופה והיום בליגה השלישית, במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע. היום (שישי) הוא כבר תודגל בהרכב.

טרי נעדר מהרכב האלופה מאז הפציעה בגב נגד ניוקאסל בניצחון 0:1 ב-13 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully