וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי משיקה את ה-F1 החדשה

16.1.2007 / 11:40

פרארי מקווה להשתקם אחרי עונת 2006 הסוערת עם מכונית הפורמולה 1 החדשה שלה לשנת ‏2007

שנה קשה חלפה על פרארי; ראשית, רצף הניצחונות שלה והדומיננטיות המוחלטת של המכונית האדומה על מסלולי הפורמולה 1 נשברה על ידי אלונסו שישב באותה עת מאחורי ההגה של רנו. ושנית, הכוכב הגרמני, העילוי המוטורי מיכאל שומאכר החליט להוריד הילוך בחיים ולפרוש מסבב המירוצים המהיר בעולם. על פניו נראה כי ענן שחור נחת על ראשה של פרארי ואין סימן לשמש בעתיד הקרוב.

אולם, האיטלקים בסקודריה של פרארי מסרבים לאבד תקווה. את מושבו של שומאכר ימלא קימי רייקונן הידוע בכינויו 'אייסמן', אולם הוא יעשה זאת בתוך מכונית חדשה לגמרי. הפרארי החדשה שונה לחלוטין מקודמתה: החזית שונתה כדי להתאים למתלה הקדמי והחדשני של פרארי אשר לדבריהם משפיע מאוד ולטובה על התנהגות הרכב וכן שונה הכנפון הקדמי בשם האווירודינמיקה.

תקנות הבטיחות המעודכנות לשנת 2007 חייבו את המהנדסים לשפר את ההגנה על הנהג בתאונות חזית וכן לחזק משמעותית את הקוקפיט כנגד פגיעות צד. שינוי זה חייב את המתכננים לבנות מחדש את כל המבנה המרכזי של המכונית; מערכת הקירור שונתה וכן גם פתחי יניקת האוויר של המנוע, תיבת ההילוכים קיבלה כיסוי חדש וחזק מסיבי פחמן ובסיס הגלגלים התארך מעט ביחס למכונית הקודמת. כל שינויים אלו הובילו להשמנה קלה של 10 ק"ג במשקל הכללי.

ריקונן כצפוי, לא מביע התרגשות יתרה, אך כדי לגרום לו להבין טוב יותר את חשיבות המעמד, שומאכר הוצא מכיסא הנדנדה שלו והובא במיוחד כדי לשמש מדריך אישי צמוד ל'אייסמן'. האם זה יעזור לפרארי להחזיר את תהילת העבר? נחיה ונראה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully