וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסליפ MVP המחזור, שומפרט יחבור לבלאט

22.12.2006 / 19:10

שחקנה של אפס פילזן תרם 33 נקודות בניצחון על קלן. וויצ'יץ' סיים רביעי בדירוג השבועי. פרסטון שומפרט יעבור לבנטון טרוויזו מקלימאמיו בולוניה

מרקוס הייסליפ, שחקנה של אפס פילזן, שנתן משחק ענק במחזור התשיעי של היורוליג נבחר ל-MVP של המחזור. הקבוצה הטורקית, שממוקמת רביעית בבית א' של המפעל, ניצחה את ריין אנרג'י קלן 76:91. הייסליפ קבר 33 נקודות (9 מ-10 ל-2 ו-5 מ-9 ל-3), שיא אישי. בנוסף, קטף 10 ריבאונדים, חסם שלוש פעמים וחטף פעם אחת כדי לזכות עצמו ב-41 נקודות מדד.

מכבי ת"א יכולה לזקוף לעצמה נקודת חובה אחרי שפרדראג דרובניאק הגיע למקום השני עם 35 נקודות מדד. שחקנה של פרטיזן בלגראד הוריד 23 נקודות על הראש של הצהובים וקטף 16 ריבאונדים. טאנוקה בירד מז'לגיריס קובנה ומיכאל רייט מפו-אורטז סיימו בצוותא במקום השלישי עם 32 נקודות מדד.

ננקודת זכות לצהובים, הוא ניקולה וויצ'יץ', שהיה רחוק נקודה מהמקום השלישי. הקרואטי של הצהובים קלע 15 נקודות, קטף 12 ריבאונדים, דפק 5 חסימות וחילק 4 אסיסטים.

בלאט צירף את שומפרט

קלימאמיו בולוניה, שפתחה גרוע את העונה ביורוליג והספיקה להחליף מאמנים אחרי ארבעה הפסדים רצופים ממשיכה בשינויים הפרסונליים. פרסטון שומפרט (198, 27) ישלם את המחיר וייחתך מהקבוצה.

אבל הפורוורד מצא בית חם בקבוצתו של דיוויד בלאט, בנטון טרוויזו וחתם שם לחודשיים. שומפרט, שלא ניחן ביציבות רבה, אחרי שיעבור קבוצה חמישית בארץ המגף השיג ממוצעים של 11 נקודות ביורוליג. בליגה האיטלקית השיג השחקן ממוצעים של 9.9 נקודות ו-4.1 ריבואנדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully