וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להציל את ניו יורק

2.12.2006 / 15:27

הג'איינטס יודעים שהפסד לדאלאס יגרום לקריסת מערכות כללית בניו יורק. אינדיאנפוליס בטנסי, סיאטל בדנבר והצ'ארג'רס בבפאלו

קודם כל, קודוס עצבניים לרשת פוקס. מהרגע שבו קטלנו את החבר'ה שם על כך שהם עומדים להעביר לנו קריקט, הם נתנו לנו סדרת משחקים לא מתוכננים. תחילה זה היה דאלאס-טמפה ביי, שהשידור המתוכנן שלו היה אמור להיות מועבר בהקלטה בלבד, ולאחר מכן המפגש המצוין בין טנסי לניו יורק ג'איינטס. תמשיכו ככה, חבר'ה.

בשבוע שעבר עשינו 10 מ-16, וגם זה אחרי שסמכנו על שתי מפילות הבאנקרים הקבועות, ג'קסונוויל וקרוליינה. מה צפוי לנו השבוע על המסכים ובהימורים? נתחיל בשידורים.


METV:

20:00: טנסי - אינדיאנפוליס (למה לא קלאסיקה כמו ניו אינגלנד-דטרויט? מה קרה?)

23:15: מיאמי - ג'קסונוויל


FOX:

20:00: שיקגו - מינסוטה


ESPN:

03:15 (בין ראשון לשני): דנבר - סיאטל

03:30 (מאנדיי נייט): פילדלפיה - קרוליינה

מה זומם פישר? (שעה ראשית: 20:00)

טנסי (7:4) - אינדיאנפוליס (1:10)

ניצחון של הקולטס יעניק להם באופן סופי ומוחלט את ראשות בית ה-AFC דרום ואת הכרטיס לפלייאוף. אבל זו לא הסיבה האמיתית שבעטיה מעודדים באינדיאנפוליס, אלא העובדה שסופסוף מצאו שם משחק ריצה. ג'וזף אדאי חוזר משבוע עצום של ארבעה טאצ'דאונים ו-171 יארד. אלא שהטייטאנס הם קבוצה חסרת פחד. מה שג'ף פישר עושה עם קבוצה עם קוורטרבק רוקי ומוגבל במסירה ראוי להערכה, ורק מי שראה את הקאמבק מול הג'איינטס מבין כמה. רשימת פציעות ארוכה באינדי, במרכזה בתאקל ראחים ברוק והתופס ברנדון סטוקלי. הטייט אנד בו סקייף בסימן שאלה בטנסי.

התחזית: הקולטס בכל זאת ייצאו מזה עם ניצחון


שיקגו (2:9) - מינסוטה (6:5)

הרבה נורות אזהרה נדלקו בשיקגו בשבוע שעבר מול ניו אינגלנד. רקס גרוסמן לא הצליח לתפקד מול סקנדרי חשוף וחלש, והקבוצה שנראתה בלי פגיעה בתחילת העונה לא הצליחה למצוא את ההתקפה. אלא שמול הדובים תעלה קבוצה בינונית מינוס של מינסוטה, שתתקשה לתת תשובה בסולג'רספילד, ובכלל נעה בין מחשבות על הדראפט הבא לתקוות קלושות לפלייאוף.

התחזית: גרוסמן יחזור לעצמו במשחק הזה, פשוט כי מינסוטה היא לא הפטריוטס. ניצחון לשיקגו


וושינגטון (7:4) - אטלנטה (6:5)

זה המשחק שיקבע סופית האם העונה של הפאלקונס הולכת לפח, ואולי יציב את סימני השאלה הגדולים ביותר עד כה סביב מייקל ויק. הפסד רביעי ברציפות של אטלנטה יעמיד את ויק ומאמנו, ג'ים מורה ג'וניור, על המוקד. בוושינגטון יפתח ג'ייסון קמפבל בעמדת הקוורטרבק, לאחר שבשבוע שעבר קצר ניצחון ראשון אי פעם בקריירה המקצוענית. מגן הפינה ג'ייסון וובסטר לא ישחק באטלנטה, הסייפטי טרוי וינסנט עם 50 אחוז סיכוי בוושינגטון.

התחזית: את זה אטלנטה תיקח, ולפחות זמנית יהיה שם שקט


סט. לואיס (6:5) - אריזונה (9:2)

אחרי שניצחו את הניינרס, הראמס שוב נכנסים לתמונת המאבק בבית המזעזע של ה-NFC מערב. מארק בולג'ר יסבול מחסרונו האפשרי של הגארד אדם טימרמן, כשהוא עצמו ישחק עם פגיעה בצלעות (פוטבול משחק בריא ומומלץ על ידי הרופאים). מאט ליינארט והקרדינלס יצפו לאיזשהו סוג של המתקת גלולה מעונה מזוויעה.

התחזית: ניצחון לראמס

ניו אינגלנד מצפה לטיול קל

ניו אינגלנד (3:8) - דטרויט (9:2)

בפעם הראשונה מזה הרבה זמן נראו בשבוע שעבר המראות של עונות הסופרבול בפוקסבורו. הפטריוטס באים כאנדרדוג משולהב, בריידי לא מפסיק להתלהב ולהלהיב והם מנצחים את שיקגו, הקבוצה שנחשבת לאחת הטובות בליגה. אם לא די בפציעות של ניו אינגלנד, הרי שהליינבקר ג'וניור סיאו סיים את העונה בניצחון הזה, אבל השבוע לא צפויות לפאטס בעיות מיוחדות מול הבדיחה בדמות הליונס, כשניצחון שלהם יקרב אותם לפלייאוף בצעדים גדולים. התאקל שון רוג'רס לא ישחק בדטרויט.

התחזית: משהו מאוד מוזר צריך לקרות כדי שניו אינגלנד תפסיד


קליבלנד (8:3) - קנזס סיטי (4:7)

אחת ההפתעות הנעימות של העונה הם הצ'יפס. בבית שבו משחקות דנבר וסן דייגו, קיי סי לא נופלת מאף יריבה. הניצחון בשבוע שעבר ב"ארוהד" על דנבר היה בבחינת הצהרת כוונות רצינית מאוד של השחקנים של הרמן אדוארדס. טרנט גרין שוב יפתח כקוורטרבק, כשלארי ג'ונסון ימשיך לחמם מנועים מול ההגנה של קליבלנד. ניצחון נוסף של הצ'יפס יעורר עוד יותר את הבית הטוב ביותר בליגה.

התחזית: לוותר על 4:8 דווקא מול קליבלנד? צריך להיות פראייר גדול. ניצחון לצ'יפס


גרין ביי (7:4) - ניו יורק ג'טס (5:6)

לרגע, לפני שבועיים, נוצרה אשליה שהפאקרס יכולים להתמודד על הפלייאוף. עד שהם פגשו שתי יריבות הרבה יותר טובות מהם, שהנחיתו את גרין ביי בחזרה לקרקע. ניו יורק טיילה בשבוע שעבר מול יוסטון, וגם היא יודעת שבסיוע הלו"ז הקל מאוד שיש לה, היא חייבת לנצח את המשחק הזה כדי לעשות עוד צעד בכיוון ינואר.

התחזית: גלינג, גלינג! הג'טס נפלו פעם אחת העונה בקליבלנד, הם יעשו את זה גם בגרין ביי. ניצחון לפאקרס


בפאלו (6:5) - סן דייגו (2:9)

הצ'ארג'רס ניצלו בעור שיניהם בשבוע שעבר מול אוקלנד, ועכשיו מגיעים למשחק מול אחת הקבוצות הכי מתלהבות בליגה. לא שהבילס משחקים פוטבול גדול, אבל הם מאמינים בעצמם, וזה משהו שלא היה קיים בבפאלו לאורך השנים. וויליס מגאהי חוזר משבוע מצוין נגד ג'קסונוויל, וינסה לפרוץ את הגנת הצ'ארג'רס. אלא ששון מרימן חוזר מעונש ההשעיה שלו, מה שיהפוך את המשימה לקשה במיוחד. סן דייגו נראית כקבוצה המושלמת ביותר בליגה, ומעניין לראות אם לדניאן טומלינסון ירשום עוד טאצ'דאון או שניים בדרך לניתוץ השיא של שון אלכסנדר (28 בעונה).

התחזית: ניצחון קשה ביותר לצ'ארג'רס


ניו אורלינס (4:7) - סן פרנסיסקו (6:5)

הניינרס, כמו הפאקרס, עלולים ביום ראשון לסיים את האילוזיה על פלייאוף בסופרדום. אלכס סמית' זרק ל-1,972 יארד עד כה העונה, דרו בריס עם 1,954 בחמשת המשחקים האחרונים שלו. הארטילריה שתביא איתה ניו אורלינס עשויה לכלול, אולי, גם את רג'י בוש, שלהוציא את השבוע שעבר נמצא במגמת שיפור. מארקז קולסטון וג'ו הורן שניהם בסימן שאלה, אבל בריס הראה שהוא לא מפחד מחיסרון של תופסים.

התחזית: ניו אורלינס כל הדרך

ברומו התנהג כרומאי (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו יורק ג'איינטס (5:6) - דאלאס (4:7)

הג'איינטס הם קבוצה מיוחדת. אין עוד קבוצה שבמאזן 2:6 מתפרקת ומפסידה שלושה רצופים, אחד מהם אחרי יתרון של 21 נקודות שמונה דקות לסיום. הלחץ עם טום קאפלין ואיליי מאנינג כבד מאוד עכשיו, כי הפסד לדאלאס פירושו חצים מורעלים עם ראש נפץ מהתקשורת הניו יורקית. אם הקאובויס, בראשות טוני רומו המצוין בעמדת הקוורטרבק, יתגברו על הקשיים הרגילים שלהם במדולנדס, הם צפויים להבטיח כמעט סופית את ראשות בית ה-
NFC מזרח.

התחזית: וואו! איזו מלחמה. אולי פוקס יפתיעו אותנו? אולי. ניצחון לדאלאס (לא הולך יותר על הג'איינטס)


מיאמי (6:5) - ג'קסונוויל (5:6)

מה אתם יודעים? אם הדולפינס מנצחים את זה, רבותיי, החבר'ה האלה יהיו על 6:6 עם סיכויים ממשיים לפלייאוף. מיאמי הראתה לאומה שלמה שההישגים שלה לא מקריים עם הניצחון המשכנע בדטרויט בשבוע שעבר. ג'ואי הרינגטון מרגיש בטוח, ועכשיו שדאנטה קולפפר סיים סופית את העונה (ברך) הוא על כס הנהג. אלא שרוני בראון בחוץ גם הוא, מה שעלול להקשות על התקפת מיאמי. ג'קסונוויל, עם רשימת פצועים ארוכה, שמטה כמה משחקים שכבר יכלו להבטיח לה פלייאוף, האחרון שבהם בבפאלו בשבוע שעבר. דייויד גרארד ימשיך לפתוח במקום ביירון לפטוויץ'.

התחזית: בואו נעלה על הרכבת הדוהרת של מיאמי. ניצחון לדולפינס


אוקלנד (9:2) - יוסטון (8:3)

את שני המשחקים הבאים נסקור קוויק אנד פיינלס: רוברט גאלרי ולמונט ג'ורדן לא ישחקו באוקלנד, התאקל תומאס ג'ונסון יחמיץ את המשחק ביוסטון.

התחזית: ניצחון לריידרס


פיטסבורג (7:4) - טמפה ביי (8:3)

איך נדחקו הסטילרס למשבצת הזו, יא אללה. הסייפטי טרוי פולמאלו והתופס היינס וורד לא ישחקו, מה שרק מסמל את העונה העגומה של האלופה. טמפה ביי שואלת את עצמה מתי הדראפט.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ההימור של שנאהאן

דנבר (4:7) - סיאטל (4:7) - בין ראשון לשני, 3:15

על דבר אחד חייבים להעריך את מייק שנאהאן, מאמן דנבר: אין הרבה מאמנים שעם רקורד חיובי וסיכויי פלייאוף ממשיים יהמרו על קוורטרבק רוקי. ג'ייק פלאמר יצא לברונקוס מכל החורים, ושנאהאן הרגיש ש"ג'יי קאטלר ייתן לנו את מרבית הסיכויים לנצח". אז קאטלר פותח לראשונה במקצוענים, כשמולו תעלה קבוצה משופרת של הסיהוקס, עם מאט האסלבק ושון אלכסנדר. דנבר חייבת לנצח כדי להדביק את הבית, בסיאטל שום דבר לא בלחץ, כי אצלה יש בית מסריח.

התחזית: קשה מאוד עם הרוקי בהרכב. ניצחון לסיאטל


פילדלפיה (6:5) - קרוליינה (5:6) - מאנדיי נייט, 3:30

איזו קבוצה מגעילה זו קרוליינה? הכי מגעילה בליגה. הפנת'רס היו צריכים להיות על מאזן 3:8 אם לא היו כאלה מסריחים. אבל הם כן, ומולם תעלה קבוצה חבולה עם ג'ף גארסיה בהרכב, שתנסה לשמור על כבודה ולהציל, אולי את העונה. דשון פוסטר בסימן שאלה, וד'אנג'לו וויליאמס עשוי לפתוח שוב במקומו בעמדת הרץ האחורי. הליינבקר שון בארבר לא ישחק, כנראה, בפילי.

התחזית: עד כה קרוליינה הפסידה שניים, ניצחה ארבעה, הפסידה שניים, ניצחה שניים, הפסידה אחד. עכשיו צריך לבוא השני. ניצחון לאיגלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully