וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום גלאווין נשאר במטס

2.12.2006 / 14:08

העדיף את ניו יורק על אטלנטה, וחתם לעונה אחת על 10.5 מיליון דולר. הג'איינטס לא יילכו לבוררות עם בונדס, ג'יי די דרו בבוסטון

טום גלאווין, המגיש בן ה-40, יבקש בעונה הקרובה להגיע ל-300 נצחונות בקריירה. אלא שבניגוד לתוכניות המוקדמות הוא לא יעשה זאת בקבוצה בה עשה את מרבית שנותיו, אטלנטה ברייבס, אלא ימשיך בניו יורק מטס, לאחר שחתם על חוזה בן 10.5 מיליון דולר לעונה אחת.

לגלאווין 290 נצחונות בקריירה, והוא המתין ארוכות להחלטה של אטלנטה, שבפרבריה הוא גר. כשלא קיבל תשובה סופית לגבי הסכום אותו ישלמו הברייבס, החליט לחתום בניו יורק. ההחלטה של גלאווין טובה גם למטס, שטרם הצליחו להשיג את בארי זיטו. עם גלאווין בסגל יש להם כבר מגיש שמאלי, מה שירגיע אותם מעט במרדף אחרי זיטו. אוקלנד כבר הציעה לזיטו ללכת לבוררות, ואם יסכים יישאר בשורותיה.

בארי בונדס והסן פרנסיסקו ג'איינטס לא יילכו לבוררות. זאת לאחר שהג'איינטס ביטלו את האפשרות, מה שהופך את בונדס לשחקן חופשי לחלוטין. האם זה אומר שבונדס סיים דרכו בסן פרנסיסקו? לא. בעבר (ראה מקרה רוג'ר קלמנס מהעונה שעברה) קבוצות שלא הלכו לבוררות לא יכלו להחתים את השחקן עד ה-1 במאי. החל מהעונה הן יכולות לעשות זאת בכל זמן.

האאוטפילדר ג'יי די דרו עומד לחתום בבוסטון רד סוקס. דרו, עם קריירה עשירה של פציעות, סיכם לארבע שנים על חוזה של 56 מיליון דולר. הוא אמור למלא את החלל שישאיר מני רמירז (באט אוף קורס...), אם זה יועבר בטרייד. סן דייגו מביעה עניין ברמירז, אולם הדיבורים על טרייד שיעביר לבוסטון את המגיש ג'ייק פיבי לא נראים כרגע אקטואליים.

באק שוולטר, עד לעונה האחרונה מאמן טקסס ריינג'רס, יצטרף לצוות המקצועי של קליבלנד אינדיאנס כיועץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully