וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבעה שלפני לובליאנה

26.11.2006 / 23:42

לפני שתתפנה לענייני דלובליאנה, צריכה מכבי לדלג מעל גבעת שמואל (20:30, נוקיה). ספאחיה: "השחקנים רוצים להראות את פרצופם האמיתי"

לאחר ההפסד בזאגרב ובצל המחלוקת בין מוני פנאן לדיוויד פדרמן בדבר מינויו של אלי דריקס למנהל השיווק של הקבוצה, חוזרת מכבי ת"א לליגת העל ולהיכל נוקיה החמים, כשתארח מחר (20:30) את גבעת שמואל. "פסק זמן מהצרות? שוב לחזור על מה שאמרתי באשר למשחקים ה'קטנים'?", שאל רטורית המאמן נוון ספאחיה בתום אימון הערב שערכה הקבוצה. "אנחנו יכולים לשחק גם עכשיו משחק יורוליג נוסף. אנחנו קבוצה צעירה והשחקנים רוצים להראות את הפרצוף האמיתי שלהם".

בסיום כל אימון מסכם שקודם למשחק ליגה מתרה מוני פנאן בעיתונאים לבל ישאלו על משחק היורוליג שהיה או שיהיה, אלא אך ורק באשר למשחק הליגה הקרוב. אולם נוון ספאחיה, מיוזמתו, שב והתנצל הערב בפני אוהדי מכבי ת"א, על מה שהוא כינה בסוף השבוע שעבר "המשחק המביש" בזאגרב: "זה לא הגיע לאוהדים שלנו. אנחנו יכולים להפסיד, אבל מול ציבונה שיחקנו בלי אינטנסיביות ומכבי לא תראה כך יותר", הבטיח המאמן. כבכל ערב בשבועיים האחרונים, שב המאמן והתייחס למעמדם של רודני ביופורד ונואל פיליקס. "השמועות הן אולי בין העיתונאים, כי בחדר ההלבשה אין שמועות. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה, הפעם יותר מתמיד, כי אין אפשרות אחרת. כל השמועות מקורן בעיתונאים ולא בנו, וזה לא מפריע לנו".

"אנחנו עדיין מחפשים את הזהות שלנו, עוד נמצא אותה", הוסיף הקפטן דרק שארפ. יניב גרין סיפר כי "אני מנסה לנצל כל הזדמנות שנותנים לי, אבל חשוב יותר שנחזור למסלול הנצחונות. הבית נותן לנו יתרון גדול מול כל קבוצה, ומחר זה משחק שאנחנו צריכים לנצח. גבעת שמואל היא קבוצה טובה עם סגל עמוק והרבה שחקנים מצויינים, אבל אנחנו צריכים לבוא מחר ולהחזיר את הביטחון", סיכם הפורוורד.

גבעת שמואל מתייצבת למשחק כשבמאזנה ניצחון אחד (ר"ג בזיסמן) ושני הפסדים (גליל עליון וראשל"צ). לחובבי הסטטיסטיקה נספר כי המוטיב החוזר במשחקיה של הגבעה עד כה הוא המספר 87: את ר"ג ניצחה 87-89, ולגליל ולראשון הפסידה 87-97 ו-77-87 בהתאמה. את הגבעה מובילים עד כה צמד הזרים ג'יי סטרייט (18.7 נק', 2.7 ריב', 1.7 אס') ובו דיוויס (15.3 נק', 2.7 ריב', 2.3 חט'), וכן הטריו הישראלי הכולל את משה ברנר (12 נק'), אורן אהרוני (9 נק', 2.7 ריב', 2.3 אס', 1.3 חט') ודרור כהן (6.7 נק', 3 ריב', 1.7 אס'). טונג'י אוואג'ובי (8.3 נק', 2.7 אס'), שזוכה ל-17 דקות בממוצע בלבד, ו-ווין וואלאס (5 נק', 6 ריב') חייבים להשתדרג בדחיפות, שכן גבעת שמואל רכה מאוד באזור הצבע ומאפשרת ליריבות אחוזי קליעה גבוהים ושליטה מוחלטת בריבאונד. בהחלט לא מומלץ, כשהסנטר שממול עונה לשם ניקולה וויצ'יץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully