וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ירארדי ולילנד מאמני העונה, סנטנה סיי יאנג

16.11.2006 / 20:21

מאמנה המפוטר של פלורידה והמנג'ר של דטרויט זכו בתואר, סנטנה ניצח כצפוי. מוסינה האריך את חוזהו ביאנקיז, א-רוד רוצה להשאר

מה שהיה צפוי הפך לרשמי: ג'ו ג'ירארדי, המנג'ר היוצא של פלורידה מארלינס, וג'ים לילנד, מאמן דטרויט טייגרס, זכו בתואר מאמני העונה של ה-MLB. ג'ירארדי הביא את הקבוצה הצעירה של פלורידה למאזן של 78 נצחונות, לאחר שבחורף שעבר נערכה במועדון מכירת חיסול עצבנית. לילנד לקח את הטייגרס לגמר, הביא את הקבוצה למאזן חיובי לראשונה מאז 1993 (67:95) והחזיר לדטרויט את גאוות הבייסבול.

יוהאן סנטנה הוא הסיי יאנג של 2006. סנטנה, שזכה בתואר ב-2004, עשה זאת שוב ללא כל קושי. הוא קיבל את כל 28 הקולות למקום הראשון. המגיש הונצואלני החולני סיים את העונה עם מאזן של 19 נצחונות ו-6 הפסדים, ERA 2.77 ו-245 סטרייקאאוטים. אלוהים!

לא היה מגיש יותר אמין עבור הניו יורק יאנקיז בשנים האחרונות ממייק מוסינה. מגישים באו והלכו, מוס הותיק תמיד היה שם. התגמול שלו - הארכת חוזהו בשנתיים. האופציה שהייתה לצדדים על 17 מיליון דולר לעונה התבטלה, ובמקום זאת הם עובדים על חוזה חדש של 23 מיליון דולר לשתי עונות. מוסינה סיים את העונה האחרונה עם מאזן 7:15 ו-ERA של 3.51 ב-32 פתיחות.

פרנק תומאס בן ה-40 עשה קאמבק מדהים השנה באוקלנד, ומי שלוטשים לכיוונו עיניים הם הטורונטו בלו ג'ייז, המדברים על חוזה לשנתיים. תומאס, שחתם על חוזה מינימום של 500 אלף דולר באוקלנד, סיים את העונה עם 39 הומרים ו-114 הכנסות רצים.

ומי רוצה להשאר ביאנקיז? אלכס רודריגז, שנוא נפשם של האוהדים. א-רוד אמר כי הוא מעדיף להתמודד עם הקהל של הברונקס מאשר לעבור לעיר אחרת. "נוח לי כאן, נוח למשפחה שלי כאן. אני אוהב את האתגר פה", אמר א-רוד.

טרייד בין המטס לפאדרס, שכולל ארבעה שחקנים. סן דייגו שלחה לניו יורק את המגיש ג'ון אדקינס, שהיה אמין מאוד בעונה האחרונה, ואת האאוטפילדר בן ג'ונסון, עבור המגישים המחליפים הית' בל ורויס רינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully