וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: הטוויסטרס עדיין בלתי מנוצחים

13.11.2006 / 1:49

גברו על שמשון הייטק 7:9. ציון טורס השתיקו את הטייגרס עם 0:9, הברוורס במאזן חצוי, לאחר שניצחו את הדוגס והפסידו לפנטיקון

טורניר הסתיו ע"ש בייב ג'ילט של התאחדות הסופטבול בישראל חזר לפעילות השבוע אחרי זמן רב בעקבות הגשמים: הטוויסטרס המשיכו את המאזן המושלם שלהם עם ניצחון על שמשון היי-טק 7:9, ציונטורס השתיקו את הטיגרס עם 0:9, והברוורס ניצחו את הדוגס 6:8 והפסידו לפנטיקון 18:10.

טוויסטרס הגליל קפצו ליתרון מוקדם של 0:9 על המגיש של שמשון היי-טק, שלום מנורה, אחרי שלושה סיבובים. תומר מולובינסקי חבט לשני סינגלים שהכניסו רצים וגנב שלושה מ-8 הבסיסים הגנובים של הצפוניים, בזמן שביל ארסקוט שם אפסים על הלוח, עם עזרה מהגנה מעולה של הרייט פילדר איתן מילגרם והבסיס השני לואיס מילר, שכל אחד מהם תפס רצים בבסיס שלישי, והשורט-סטופ ג'וש פרידמן שזינק לכדור וזרק החוצה את הרץ. שמשון היי-טק, כדי לעמוד בקצב, עשו כמה מהלכים יפים גם הם – הבסיס השני גדי בוסין תפס ליין-דריב ודרך על בסיס שני על מנת לעשות דאבל-פלי בסיבוב הראשון, והבסיס השלישי שם-טוב שפירו תפס כדור מהיר ופסל את הרץ בראשונה. בסיבוב הרביעי, בוסין נכנס להגיש בשביל בית שמש וסגר את הדלת על ההתקפה של הטוויסטרס, בזמן שבקבוצה שלו החלו לעבוד בהתקפה על קובי דעיה הצעיר שהחליף את ארסקוט. שמשון היי-טק מילאו את הבסיסים בחמישי בלי פסולים, וסינגלים של מנדי ניומן ומרק צ'אס ועוד זוג הולכות צימקו את הפרש ל-9:5. ארסקוט נכנס שוב למשחק והוליך אחד לפני שהוציא את שלושת החובטים הבאים על מנת להשיג, מוזר עד כמה שזה ישמע, גם את הניצחון וגם את השמירה.

המגיש החדש של ציון טורס, אהרון לברקו, ממשיך להרשים, כשרשם רק חבטה אחת נגד הטייגרס. לברקו עכשיו עומד על 3 חבטות בשלוש משחקים. השילוב של האב ובן, בלייר ותומר פורטנוי, הכניס בסיבוב הראשון שתי רצים כול אחד והירושלמים שיחקו בלי טעויות על מנת לחפות על המגיש הניו-זילנדי. גוס ג'ילט הגיש טוב בשביל התל-אביבים ומאט גארדנר היה בעל החבטה היחידה על לברקו.

הדוגס הובילו 1:4 אחרי שלושה סיבובים, בעזרת טריפל שהכניס 2 ריצות מידיו של יגאל רוזבל וסינגל שהכניס רץ של דויד סומר. הדוגס הגדילו את ההובלה בסיבוב הרביעי ל-3:6 על סינגל של רוזבל, בזמן שברנרדו אזקיוול חבט לדאבל שהכניס רץ בשביל הברוורס. בחמישי, הברוורס סגרו את הפער עם באנט של אלברטו טאשר ועל המגיש הפרוע (אך משתפר) של הדוגס אהרון קורץ, בזמן שיוסי איזנווסר השתיק את המחבטים של הדוגס. בסיבוב השישי, הברוורס לקחו את ההובלה לתמיד עם שני דאבלים מהאחים אוזיס ושאול קיים, ואז איזנווסר סגר את הדלת על הדוגס, שמסיימים את הטורניר במקום האחרון. הרוקי של הדוגס, יאן קמינר, עשה מהלך יפה בבסיס שני כאשר זינק לכדור בחור וזרק את הרץ בראשונה.

הברוורס ופנטיקון היו בשיוויון 7 אחרי שני סיבובים, אבל פנטיקון הכניסו ריצות בכל סיבוב ולאט לאט השיגו את היתרון נגד המגיש מנואל סיארה, בהופעה הבכורה שלו, והוציאו את המשחק מהישג ידם של הברוורס. רוב הרצים של רעננה נכנסו על הולכות וטעויות בשדה, אבל נתנאל לוינסון חבט שלוש פעמים, כולל הומ-ראן שהכניס 3 רצים, אהוד מאירפלד הוסיף 3 חבטות ורון סולומון נכנס שלוש פעמים הביתה כדי לגבות את המגיש האפקטיבי מארק בודנר. אלברטו טאשר היה על 4 מ-4 מושלם ביום, וחוליו מיראבל חבט לדאבל וטריפל כדי להוביל את ההתקפה הלטינית.

טבלאות

קבוצה ניצחונות הפסדים משחקים מאחורה ריצות בעד ריצות נגד
טוויסטרס הגליל 7 0 --- 101 38
ציון טורס 5 1 1.5 55 22
פנטיקון 5 1 1.5 84 20
שמשון היי-טק 3 4 4 63 61
טייגרס 2 3 4 29 45
עוצמה אילת 3 5 4.5 53 103
קרייזי רוצ'רד 2 4 4.5 54 84
ברוורס 2 5 5 58 76
דוגס 1 7 6.5 49 97

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully