וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "הפעם אפשר לנצח את ספרד, היא עייפה"

דייגו מראדונה מעריך שלאיטליה יש סיכוי טוב להפתיע את ספרד בגמר היורו: "יתרון אדיר לנבחרת עם סקורר בכושר כמו באלוטלי"

דייגו מראדונה סבור שלנבחרת איטליה יש סיכוי טוב להפתיע את ספרד הערב (ראשון) בגמר גביע אירופה לאומות (21:45, ערוץ 10) מאחר שאלופת העולם אינה נראית בלתי מנוצחת כבעבר. כזכור, ספרד לא הרשימה בחצי הגמר שלה ב-0:0 מול פורטוגל, בעוד איטליה נראתה נהדר בניצחון שלה 1:2 מול גרמניה.

מראדונה סבור שאנדראה פירלו יהיה דמות מפתח במשחק. "מי שישלוט במרכז השדה, ינצח את המשחק הזה", כתב מראדונה בטור פרשנות שלו ב"טייימס אוף אינדיאה", "הפעם, לשם שינוי, ספרד נראית מנוצחת. האיטלקים מרגישים מלאי ביטחון ומלאים בהתלהבות ונחישות.

"אבל אל תספידו את הגאווה של אלופת העולם, ואת היכולת של שחקנים כמו צ'אבי, אינייסטה, קסיאס, צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס. עדיין יש להם את התשוקה להראות שהם הנבחרת הכי ראויה לתואר.

"זה רק ראוי ששתי הנבחרת שהציגו את הכדורגל הכי טוב בטורניר הגיעו לגמר בקייב. עכשיו נשאר רק משחק אחד. נותר רק לאחל שהטובה ביותר תנצח".

כמו כן, מראדונה סבור שמריו באלוטלי עבר את השינוי הנדרש. "במשחק מול גרמניה באלוטלי התגלה כחלוץ ברמה בינלאומית", כתב מראדונה, "עד עכשיו אף אחד לא פקפק בפוטנציאל שלו, אלא בבגרות שלו. עכשיו הוא הוכיח שהוא הגיע למקום הנכון. זה התחיל בנגיחה מצוינת, נמשך בפיניש נהדר אחרי שהקדים את פיליפ לאהם, ועכשיו נראה שאיטליה מצאה את החלוץ שהיא צריכה. איזה הבדל זה לקבוצה כשיש לה סקורר כזה".

עכשיו מראדונה סבור שלאיטליה יש יתרון, מאחר ששחקניה נראים מעט רעננים יותר. "משחקי גמר של טורנירים כאלה הם תמיד קשים, קשוחים, כששחקנים עייפים ותשושים נדרשים להעלות את הרמה שלהם למצוינות. לאיטלקים יש הרבה שחקנים שלא שיחקו העונה בליגת האלופות, מקבוצות כמו יובנטוס, אודינזה ורומא, ועכשיו הם נראים רעננים יותר. אצל הספרדים, לעומת זאת, העונה נמשכה נצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully