וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "תמיד רציתי להיות כמו בופון"

רגע לפני הגמר, שוער נבחרת ספרד מתייחס ליריבו בהערצה גדולה, ומוסיף: "אנחנו נמצאים בעידן נפלא בכדורגל הספרדי"

אין הרבה שוערים בעולם ולא היו הרבה כמו ג'אנלואיג'י בופון, שיכול ביום ראשון הקרוב להניף לראשונה בקריירה הארוכה שלו את תואר אליפות אירופה. אחרי שזכה עם האזורי לפני שש שנים בגביע העולם, בופון זכה בלא מעט רגעים משמעותיים בקריירה ואם הוא ינצח את ספרד (א', 21:45, ערוץ 10 ו-1HD) הוא בוודאי יזכור עד אין קץ את הרגע הזה. מי שמעט מקנא בו, כך מתברר, הוא איקר קסיאס, שיעמוד מנגד וינסה למנוע מבופון את רגע התהילה הגדול.

"אני מעריץ את בופון ונותן לו את מירב הכבוד", סיפר קסיאס בראיון ל'אונדה מדריד'. "הוא דוגמה לשוער ובגיל 34 הוא בין הטובים ביותר. מבחינת שוערים שצעירים ממנו הוא מהווה מודל, הוא ממריץ אותנו ורצינו להיות כמוהו. יש לנו יחסים טובים ותמיד זה כיף להיפגש".

על היריבה שתחכה לספרד ביום ראשון, הוסיף קסיאס: "בסופו של דבר אנחנו נשוב לפגוש את הנבחרת שמולה פתחנו את הטורניר. היריבה לא חשובה מבחינתי מכיוון שגרמניה, כמו איטליה, שיחקה טוב מאוד, כל אחת עם סגנון הכדורגל שלה. איטליה היא יריבה מסוכנת שתקשה עלינו".

קסיאס גם נשאל מדוע ספרד לא זוכה לתשואות שהיא קיבלה ביורו 2008 ובגביע העולם ב-2010, והסביר: "בכל רגע אנחנו אומרים שזה לא יהיה אותו הדבר כמו באליפות אירופה לפני ארבע שנים. אנחנו נמצאים ברמה העולמית ומקווים שזה יימשך כמה שיותר זמן, אבל זה גלגל. נבחרת אחרת תגיע ותשלוט.

"הדבר החשוב הוא שאנחנו בגמר ואנחנו ננסה להגן על התואר שלנו מלפני ארבע שנים. למרות שנותר עוד צעד קטן, זה הצעד החשוב. מבחינת הנבחרת והשחקנים, זה עידן נפלא עבור הכדורגל הספרדי. אנחנו בגמר וזה לא היה קל כמו שציפינו. אחרי ארבע שנים בטופ של הכדורגל העולמי זה טבעי שהנבחרות האחרות פוגשות אותנו במצב אחר".

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully