וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "לא נצטער שלא העפנו בכוונה את איטליה"

מאמן נבחרת ספרד לא מתחרט על הניצחון מול קרואטיה, שסידר לאזורי העפלה מהבית המוקדם: "יש לאיטלקים קישור מושלם"

AP

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת ספרד רחוקה ניצחון אחד מהיסטוריה אדירה. ה'לה רוחה' רוצה להיות הנבחרת הראשונה בתולדות הכדורגל העולמי שמשלימה 'תריפיט', זכייה בשלושה טורנירים בינלאומיים ברצף מתוך טורנירי היורו והמונדיאל. אחרי ההנפות ב-2008 וב-2010, ספרד רוצה להניף גביע נוסף ביום ראשון, בגמר יורו 2012 מול איטליה ולעשות את מה שגרמניה (זכיות ב-72' ו-74') וצרפת (זכיות ב-98' ו-2000) לא הצליחו לעשות.

כדי שזה יקרה כאמור, כל שנותר לספרדים הוא לנצח את היריבה המוכרת איטליה, איתה הם נפגשו שלושה שבועות בדיוק לפני מועד הגמר, במשחק שפתח את בית ג' בטורניר והסתיים ב-1:1 משערים של אנטוניו די נטאלה וססק פברגאס. כזכור, במחזור הסיום של הבית איטליה הייתה בסכנת הדחה, כאשר תיקו 2:2 בין ספרד לקרואטיה לא היה משאיר לה סיכוי לעלות, אך הספרדים שמרו על ספורטיביות וניצחו 0:1, מה שאיפשר גם לאזורי לחגוג.

ויסנטה דל בוסקה לא מתחרט על המשחק ההוא מול קרואטיה: "בלי קשר לתוצאת הגמר, לעולם לא נצטער שלא העפנו בכוונה את איטליה. זה היה עושה משהו רע מאוד לספורט שלנו", אמר המאמן והוסיף על היריבה: "יש להם קישור מושלם עם פירלו ודה רוסי והגנה חזקה. הם הנבחרת שהכי הקשתה עלינו בטורניר עד עכשיו".

אגב, ביום שני ספרד תגיע לכיכר סיבלס המפורסמת בבירה מדריד, בלי קשר לתוצאת המשחק, כדי להתקבל על ידי האוהדים הרבים. ההבדל הגדול הוא שאם ספרד תחזור כאלופה, השחקנים יסעו באוטובוס פתוח ברחובות העיר עד לכיכר ואם היא תפסיד את הגמר, השחקנים יגיעו ישירות לכיכר. כך או כך, עשרות אלפי אוהדים צפויים להגיע ולקבל את הגיבורים שלהם.

נבחרת ספרד בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully