וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל - הולנד: "מספיק לדבר על ההחמצות של רונאלדו"

פאולו בנטו זעם על עיתונאי פורטוגל, גם ואן מרוויק ענה בכעס לתקשורת ההולנדית: "המסקנות שלכם נחפזות" (21:45, ע' 10)

טריוויה

* לפורטוגל יש מאזן נהדר מול הולנד, שעומד על שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. שתי הנבחרות מעולם לא כבשו יותר משני שערים אחת נגד השנייה, כשהמפגש עם הכי הרבה שערים ביניהן היה 2:2 במוקדמות מונדיאל 2002.

* שתי הנבחרות נפגשו פעמיים בטורנירים גדולים, ביורו 2004 ומונדיאל 2006, ובשתי הפעמים יצאה פורטוגל עם ניצחון.

* מאז יורו 1996, השתתפה פורטוגל בכל טורניר יורו ועברה בכל אחד את שלב הבתים.

שחקן נבחרת פורטוגל, פפה. רויטרס
מאזן נהדר מול הולנד. פפה/רויטרס

מפתחות והכנות

הולנד:

כמה בלאגן היה במחנה ההולנדי אחרי ההפסד השני בשלב הבתים, 2:1 לגרמניה. השחקנים יצאו נגד המאמן ברט ואן מרוויק, שאמר בעצמו שהם לא בכושר וכמובן שגם כלי התקשורת המקומיים לא ריחמו. יחד עם זאת ולמרות 0 הנקודות, לנבחרת האורנג' עדיין יש סיכוי ריאלי יחסית לעלות לרבע הגמר. זאת במידה שינצחו את פורטוגל בהפרש של שני שערים לפחות ודנמרק תפסיד לגרמניה. ההולנדים מגיעים עם סגל מלא, כשמארק ואן בומל, יטרו ווילמס ונייג'ל דה יונג צריכים להיזהר מספיגת כרטיס צהוב שינמע מהם לשחק ברבע הגמר, אם הנבחרת תגיע לשם.

מאמן הולנד ברט ואן מרוויק אמר: "נותר לנו רק משחק אחד שהוא כמו גמר ואנחנו חייבים ללכת על זה. אנחנו צריכים שגרמניה תנצח, אבל אנחנו יודעים שמההתחלה אנחנו צריכים לנצח בהפרש של שני שערים כדי להישאר בתמונה. אנחנו צריכים ללכת על זה ועל זה הטקטיקה שלנו מתבססת. הולך להיות משחק חם מאוד, ובעבר היו הרבה כרטיסים צהובים ואפילו אדומים במפגשים הללו. אנחנו צריכים לשחק בצורה ממושמעת מאוד". ואן מרוויק גם כעס על התקשורת המקומית: "למה איך שאנחנו מתחילים בסיבת העיתונאים, אתם מדברים על ההרכב הפותח? אתם יוצאים במסקנות נחפזות".

פורטוגל:

בנבחרת של פאולו בנטו רוו מעט נחת לאחר שהצליחו לנצח 2:3 דרמטי במיוחד את דנמרק במחזור שעבר ושמרו על סיכוי לא רע בכלל לעלות לרבע הגמר. ניצחון יעלה את פורטוגל באופן ודאי, כשתיקו גם יכול להספיק לה במידה שדנמרק לא תנצח את גרמניה. אם תפסיד בהפרש של שער אחד וגם דנמרק תפסיד, פורטוגל תעלה.

מדינה שלמה מחכה לכריסטיאנו רונאלדו, שאכזב מאוד עם שתי החמצות ענק מול דנמרק, שיחזור להציג את הכדורגל שהראה העונה בריאל מדריד. הוא גם צריך להיזהר מלספוג צהוב שיגרום לו להיעדר מרבע הגמר במידה שנבחרתו תעלה לשם. גם הלדר פוסטיגה, פאביו קואנטראו וראול מיירלש נמצאים באותו מצב.

פאולו בנטו אמר לקראת המשחק: "על אף שהולנד עדיין לא ניצחה, מגיע לה הרבה כבוד. היא נבחרת מאורגנת מאוד ואיכותית שעדיין יכולה להגיע לרבע הגמר. אני אופטימי מאוד. אנחנו מאמינים בעצמנו, באסטרטגיה שלנו וביכולות שלנו". הבלם ברונו אלבש הוסיף: "אנחנו מוכנים מאוד, התאמנו היטב ואנחנו מרוכזים רק בלנצח. אנחנו מגיעים מלאי ביטחון עצמי למפגש הזה".

בנטו שמע ביקורת מהעיתונאים הפורטוגלים על רונאלדו, והגיב בזעם: "זו התנהגות טיפוסית לחלק מהאנשים בכדורגל הפורטוגלי. הפסדנו את המשחק הראשון בלי שהגיע לנו, והתמקדתם בזה שהוא לא כבש. אחרי זה ניצחנו, וגם דיברתם רק על זה. אני מוטרד מהשערים שספגנו, אבל כל הפרשנים מדברים רק על השערים שרונאלדו לא כבש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת הולנד רובין ואן פרסי יושב מאוכזב לאחר החמצה מול שוער נבחרת גרמניה מנואל נוייר. רויטרס
אפס נקודות אחרי שני משחקים, אבל עדיין יש סיכוי לעלות. ואן פרסי/רויטרס

שימו לב ל...

נאני (פורטוגל)

בינתיים נראה שקשר מנצ'סטר יונייטד נהנה שכל האש ותשומת הלב נתונה לעברו של חברו כריסטיאנו רונאלדו. נאני היה השחקן המצטיין מול דנמרק וגם מול גרמניה היה מהטובים בפורטוגל. אפשר לסמוך עליו שיהיה שם בשביל פאולו בנטו ופורטוגל כולה אם וכאשר רונאלדו שוב ייקלע ליום חלש.

שחקן נבחרת פורטוגל נאני מאוכזב לאחר ההפסד לגרמניה. Laurence Griffiths, GettyImages
נהנה שכל הלחץ על רונאלדו. נאני/GettyImages, Laurence Griffiths

הידעת ש...

אריאן רובן ו-ווסלי סניידר ערכו את הופעת הבכורה בנבחרת הולנד מול פורטוגל במשחק ידידות ב-30 באפריל 2003.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully