וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "פורטוגל או ספרד יזכו ביורו"

הכוכב מפרגן לאלופה: "דל בוסקה יכול להרכיב שתי נבחרות שיתחרו על התואר". נאני: "אנחנו לא תלויים רק בכריסטיאנו"

אחרי העונה ההיסטורית בריאל מדריד, אין ספק כי רף הציפיות מכריסטיאנו רונאלדו עם היכנסו ליורו 2012 מעולם לא היה גבוה יותר. הבוקר (רביעי) התראיין הכוכב הגדול של נבחרת פורטוגל ל'מארקה', ונשאל מי לדעתו תזכה בטורניר הגדול. "אם היתה לי מזוודה מלאה בכסף, הייתי מהמר על פורטוגל וספרד", אמר רונאלדו. "אני לא רוצה להיות צבוע. אני מקווה שפורטוגל, אבל אם לא אנחנו, הייתי בוחר בספרד".

"לספרד יש סיכוי גבוה להגיע לגמר", הוסיף רונאלדו, ונשאל איזו פציעה לדעתו תשפיע יותר על האלופה המכהנת - זו של קרלס פויול, או זו של דויד וייה: "שניהם יחסרו מאוד, אבל השחקנים שיחליפו אותם יעשו עבודה טובה כי לספרד יש סגל מלא בשחקנים טובים וחזקים. ויסנטה של בוסקה יכול להרכיב שתי נבחרות שיתחרו על התואר".

גם בנבחרת, כמו בריאל מדריד, רונאלדו ישתף פעולה עם פפה, וגם הפעם הוא מאוד מרוצה מכך: "עבורי, הוא הבלם הכי טוב בעולם כרגע. וכחבר לקבוצה, הוא הכי טוב שיש. הוא חבר טוב מאוד שלי". לבסוף, על הכושר בו הוא מצוי אמר הסופרסטאר: "האבהות שינתה את חיי, היא נתנה לי יציבות ואפשרה לי להתרכז בכדורגל. אני מרגיש רגוע יותר ובגיל 27 אני בשיא הקריירה שלי".

מי שהתעקש להבהיר היום כי נבחרת פורטוגל לא מתחילה ונגמרת בכוכב הגדול של ריאל מדריד הוא נאני, שאמר: "רונאלדו הוא שחקן מצוין, עבורי הטוב בעולם, אבל הוא לא יכול לנצח משחקים לבדו. אנחנו לא תלויים רק בו. היריבות שלנו יתרכזו בו וזה יכול לעזור לשאר השחקנים, כי זה ייצור לנו יותר שטחים פנויים".

על השאיפות שלו ושל חבריו באליפות הקרובה, שתחל עבור פורטוגל ביום שבת מול גרמניה, אמר קשר מנצ'סטר יונייטד: "המטרה שלנו היא לעבור את שלב הבתים. עם גרמניה והולנד, זו תיחשב להצלחה. זה מה שחשוב לנו כרגע. הן שתי פייבוריטיות לזכות בתואר השנה, ואם נצליח להדיח אחת מהן ולעלות לרבע הגמר, נוכל גם אנחנו להיות מועמדים לזכות באליפות".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully