וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "הכניסה של צגאי הביאה לתנופה"

מאמן בני סכנין, ערן קוליק, נתן קרדיט למחליף, שעלה מהספסל כדי לכבוש ולבשל ב-0:2 על קרית שמונה. בן שמעון: "נמשיך להאמין"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אחמד עבאס, עריכה: גדי ויינסטוק

כל השבוע היה רן בן שמעון מושא העניין העיקרי בכדורגל הישראלי. שיבתו לקרית שמונה בנסיון להצילה מירידה לליגה הלאומית שימשה כסיפור מעניין ופיקנטי, ולקראת משחק התחתית הקריטי מול בני סכנין, אף אחד לא ממש דיבר על היריבה - רק על בן שמעון וקבוצתו. ייתכן וחלק מהיכולת האיומה ונוראית שהציגה נועלת הטבלה הערב (שבת), בהפסד 2:0 לסכנין, קשורה לפסטיבל המדובר. ייתכן ובקרית שמונה שרק צריך להחליף מאמן, וכל הבעיות כבר ייפתרו מעצמן. אחרי 90 הדקות הראשונות של בבכורה המחודשת של בן שמעון בקבוצה, ניתן להגיד בפה מלא כי זה לא מה שקרה.

אכזבה גדולה ליוותה את עירוני קרית שמונה בסיום המשחק מול סכנין, שסיבך את מצבה בטבלה עוד יותר. רן בן שמעון חשב על דרך טובה יותר לפתוח את הקאמבק שעשה בקבוצה.

לאחר המשחק אמר המאמן: "ספגנו שער ממצב נייח, הפסדנו על רגע אחד של חוסר ריכוז. אף אחד לא ציפה שיהיה פה משחק גדול בין שתי קבוצות שנמצאות בשיא הביטחון שלהם, אבל יש עוד מה לשפר ולתקן", אמר המאמן, וניסה לשמור על אופטימיות. "צריך להמשיך להאמין ולא לתת לאף אחד להישבר. ברגע זה אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, כי אם לא ננצח זה לא יעזור. אחרי שנסתכל על עצמנו נביט על אחרות".

צגאי: "אין מאושר ממני"

מנגד, בסכנין, היתה תחושת הקלה לאחר שבוע שכלל תבוסה למכבי תל אביב, קנסות ועימותים. יו"ר הקבוצה החליט לתת לשחקנים את המשכורות כבר השבוע, וייתכן ואף יבטל את הקנס הקולקטיבי בסך 5,000 ש"ח שהטיל על השחקנים, אך זה יהיה רק לאחר המשחק מול הכח רמת גן בשבוע הבא.

האורחת מסכנין הצליחה לנצח למרות כדורגל גרוע, אבל במשחקי תחתית התוצאה היא זו שקובעת - וזו עמדה, בצדק, לצד האורחים. מאמן המנצחים, ערן קוליק, ציין את יחיאל צגאי, שנכנס כמחליף בדקה ה-63 וחולל מפנה במשחקה של הקבוצה בדרהה לניצחון: "הכניסה שלו הביאה לתנופה במשחק שלנו, התחלנו לחבר והוא עשה פעולות טובות והיה אף שותף בשערים, נהניתי ממנו. תוך כדי הכניסה שלו, כל השחקנים קיבלו ביטחון בהנעת כדורגל. היה שיפור גדול במחצית השנייה, לעומת המחצית הראשונה שהייתה גרועה. אנחנו מסתכלים משחק אחר משחק. שבוע שעבר עשינו לעצמנו בושות. לפיכך התכוננו היטב למשחק הזה", הוסיף קוליק, "על מנת לכפר על המשחק הקודם וגם כדי להראות לאוהדים שלנו שיש לנו קבוצה טובה שתישאר בליגה".

יחיאל צגאי, שהיה אחראי על הניצחון לאחר שעלה מהספסל, אמר בסיום: "עברתי תקופה לא קלה השנה. לא שיחקתי הרבה, היתה לי עונה די טובה בנתניה בשנה שעברה והגעתי לסכנין כדי לשחק. נכנסתי כמחליף, כבשתי ובישלתי, ואין שמח ממני היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully