וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: גלאטסראיי הביסה את מכבי נתניה 0:6

מכבי נתניה נכנסה לרשימה השחורה של הכדורגל הישראלי עם 6:0 משפיל בעלי סמי יין של גלאטסראיי. שלושער לשבאני נונדה

כשמכבי נתניה טסה השבוע לאיסטנבול למשחק הגומלין נגד גלאטסראיי, המטרה הייתה אחת ויחידה - לא להתפרק, לשמור על הכבוד. המשחק הזה היה מועמד רציני להיכנס לרשימה השחורה של הכדורגל הישראלי יחד עם התצוגות של הפועל באר שבע ברודה ובברצלונה. בסיום, הקבוצה של נתי עזריה יצאה עם הפסד 6:0, הרבה באדיבות הטורקים שכבשו מתי שהם רצו, אך העדיפו לנוח ברוב דקות המשחק.

קשה לבוא בטענות לעזריה וחבורת הילדים שלו. מכבי נתניה ננטשה והופקרה על ידי הבעלים שלה, דניאל יאמר. לנתניה אין באמת מה למכור מול גלאטסראיי, גם לא בהרכב חזק, אבל במסגרת מחשבות הקיצוץ והעזיבה שלו, יאמר כנראה לא חשב על ההשלכות המנטליות של ההופעה באירופה. המטרה האמיתית של ילדי נתניה תהיה לשרוד בליגת העל. החוויה המשקשקת בעלי סמי יין האימתני, מול האוהדים שהיו צמאים לדם, ודאי לא תועיל.

גם הערב זה לא היה כוחות. גם בהרכב מחליפים, גלא הסתערה על נתניה בפתיחה. באריס אוזבק נגח פנימה כבר לאחר דקה וחצי ועבדול קאדר קייטה המשיך מהאוויר כעבור ארבע דקות לקבוע 0:2 לטורקים עוד בטרם חלפו שש דקות של משחק. פרנק רייקארד, שזיהה את חולשת היריב, הורה להוריד את הרגל מהגז. במחצית השנייה הסיפור חזר על עצמו במדויק. שבאני נונדה כבש פעמיים, אוזבק השלים צמד וגלא עלתה ל-0:5 תוך שמונה דקות. נונדה השלים שלושער בדקה ה-90 וסיים את הערב הסיוטי של נתניה בעלי סמי יין.

לצד ההצגות היפות של מכבי חיפה, בני יהודה והפועל תל אביב באירופה, עצוב לראות את מכבי נתניה. התוצאה אולי משקפת את הבדלי הרמות, אבל לא מוסיפה כבוד לכדורגל הישראלי ומחזירה אותנו לימים חשוכים. יאמר, האיש שהביא את נתניה לאירופה, הוא גם האיש שחתום יותר מכל על נקודת השפל הזו. ואיזה מסכנים האוהדים. והשחקנים.

מהלך המשחק

דקה 2: גול! איידין יילמאז פרץ משמאל, ניער מעליו את טגה והגביה למרכז הרחבה, שם ניצב חופשי אוזבק שנגח לרשת. 0:1 מהיר לגלאטסראיי.

דקה 6: גול! איידין יילמאז הגביה משמאל, מעבי לא הצליח להגיע וקייטה המשיך מהאוויר פנימה. 0:2.

דקה 15: כדור ארוך נשלח לשבאני נונדה, שלא יצר מגע עם הכדור, אך כמעט ואיים על ליפשיץ המסכן.

דקה 25: ארדה השתלט על כדור שנהדף רע מהגנת נתניה, אך ממצב נוח בעט מעל השער.

דקה 28: איידין יילמאז היתל במגני נתניה ובעט מזווית קשה, לישפיץ ירד והדף לקרן.

דקה 49: גול! ארדה העלה כדור קרן ואוזבק נגח פנימה והשלים צמד. 0:3 לטורקים.

דקה 53: גול! מהלך שהתחיל בקיואל המחליף, הסתיים בבעיטה של נונדה לרשת הגבוהה. 0:4.

דקה 57: גול! המטווח נמשך. הפעם איידין יילמאז הכניס כדור לרחבה ונונדה כבש עוד שער קל. בישול שלישי לאיידין. 0:5 לגלאטסראיי.

דקה 81: הזמדנות נדירה לנתניה. אלמוג כהן ירה כדור חופשי, לאו פרנקו היה במקום.

דקה 90: גול! נונדה כבש בבעיטה חופשית והשלים שלושער פרטי במחצית השנייה. 0:6.

דקה 90+3: סמיה קיבל כרטיס צהוב, המשיך להתווכח עם השופט האנגלי, מייק דין, וראה את האדום.

הרכב גלאטסראיי: לאו פרנקו, אמרה גונגור, אוגור אוצ'ר, אמרה אסיק, הקאן באלטה, טוביאס לינדרות (אייהן אקמן, 58), איידין ילמאז, באריס אוזבק, ארדה טוראן (סרדר אייליק, 72), קאדר קייטה (הארי קיואל, 46), שבאני נונדה.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ; אוראל דגני (טרס שולקובסקי, 70), מעוז סמיה (הורחק, 90), ביבאן פרנסמן, טל מעבי; אלמוג כהן, רביד גזל, אמייה טגה, שלו מנשה; דלה ימפולסקי (חן עזרא, 85), אחמד סבע (אלון וייסברג, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully