וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ בין יאמר לדיסלדורף

דור בלך

17.6.2009 / 0:20

פורטונה דיסלדורף הודיעה רשמית על הפסקת המגעים עם בעלי מכבי נתניה לגבי כניסה כמשקיע או בעל מניות. חבר ההנהלה, דירק קאל: "לא בר ביצוע"

לאחר שנפגשו הערב (שלישי) בפעם השנייה עם דניאל יאמר, החליטו בפורטונה דיסלדורף לסיים לעת עתה את המגעים עם המיליונר בנוגע לכניסתו לקבוצה כאחד הבעלים. "עברנו על הנקודות האפשריות בהן יכול מר יאמר לתרום לנו, אבל כרגע כניסה שלו למועדון כמשקיע עיקרי או כמחזיק מניות אינה ברת ביצוע", סיפר דירק קאל, מהנהלת המועדון הגרמני. "לשני הצדדים ברור מדוע נכון לעכשיו המהלך לא יצע לפועל, אך בעתיד הכל פתוח".

הנהלת המועדון הוציאה הודעה רשמית בה היא מודה ליאמר ומקווה שהקשר שלו למועדון יימשך ב"צורה בוגרת כפי שהייתה עד עכשיו. אנחנו בטוחים כי בעתיד שיתוף פעולה עם יאמר יוביל לסינרגיה". על אף שלא יצטרף למועדון נכון לעכשיו, יאמר לא הודיע כי הוא מבטל את הצעתו להעביר את שחקני מכבי נתניה אלמוג כהן, איתי שכטר וביוואן פרנסמן למועדון מהבונדסליגה השנייה, והצוות המקצועי יקיים ישיבה לגבי השלושה ביום חמישי, בה יחליטו את מי מבין השלושה, אם בכלל, ירצו לבחון בפתיחת האימונים.

נציגיו של הקשר שלו מנשה פנו היום (שלישי) אל הנהלת נתניה, לאחר שאלה הבטיחו לו כבר בפברואר השנה שידרוג בשכרו והארכת חוזהו, שמסתיים בסוף העונה הקרובה, אך לא דיברו איתו מאז.

מנשה, ששכרו נמוך באופן יחסי לשכר הבכירים בקבוצה, קיבל הצעות מארבע קבוצות בליגת העל, בהן מ.ס אשדוד ומכבי פ"ת, כשגם הפועל תל אביב התעניינה בו אך קרובה יותר להחתים את מיכאל זנדברג. אחת הקבוצות הציעה לקשר, שסיים כמלך השערים והבישולים של נתניה העונה, שכר כפול מזה שהוא מרוויח בקופסא, אך בנתניה מסרבים לשחררו.

"אנחנו מודעים לחשיבות של שלו להתקפת הקבוצה, והכוונה היא לבנות את הקבוצה סביבו", סיפרו בנתניה. "לכן גם לא רוצים לשחרר אותו. המצב הכלכלי של המועדון לא טוב ולכן עדיין לא הגענו להבנות עם השחקן, אך אנחנו מאמינים כי המצב יפתר בקרוב". גם מנשה עצמו מעדיף כרגע להמתין לתשובות מנתניה ולא לדרוש להשתחרר עדיין.

המלפפון החם: תומר תייר

מכבי נתניה פנתה בימים האחרונים אל קשר הפועל עכו בעונה שעברה, תומר תייר, שסיים את חוזהו בגבעת נפוליאון. בנתניה מעוניינים בתייר, אשר צמח במחלקת הנוער של המועדון ושיחק ארבע עונות בקבוצה, כשלאור גל השחרורים הצפוי, הקשר אמור להיות שחקן בכיר ברוטציה של נתי עזריה.

גם אייל לחמן, מאמן פאפוס הקפריסאית, פנה אל סוכנו של תייר, דדה חדד, ובירר את האפשרות שהקשר יעבור לאי השכן וישחק בקבוצתו. כעת תייר, שגם מכבי תל אביב גיששה לגביו לפני מספר שבועות, צפוי לשמוע את כל ההצעות ולהחליט היכן לשחק בעונה הבאה, כשההתלבטות הגדולה מבחינתו היא בין חזרה הביתה לנתניה, או יציאה לאירופה יחד עם לחמן.

בצוות המקצועי של נתניה מעוניינים להחזיר שחקני בית לקבוצה, כדי למשוך את הקהל למגרשים בעונה הבאה שצפויה להיות קשה ולאור המצב הכלכלי הקשה. בנתניה גיששו בימים האחרונים לגבי אפשרות החזרתו של ישראל זוויטי לקבוצה, וניסו לשכנע אותו לשוב, אך הקשר על סף סיכום בהפועל עכו ונכון לעכשיו נראה כי לא יצטרף. כזכור, גם אבי אלפסי שסיים את חוזהו בהפועל עכו אף הוא, עשוי להצטרף לקבוצה בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully