וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס על קלינסמן: "מאמן שלא יודע להצליח נמצא במקום הלא נכון"

דור בלך

28.4.2009 / 17:50

מאמן נתניה, לותר מתיאוס, התייחס לפיטורי יורגן קלינסמן מבאיירן והוסיף מסר: "כשאקבל פנייה, אדבר". ההנהלה הזהירה את האוהדים ממחטף

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, התראיין לתקשורת הגרמנית בעקבות פיטורי יורגן קלינסמן מבאיירן מינכן והתייחס לעתידו. מתיאוס הבהיר כי על אף החוזה שיש לו בנתניה בעונה הבאה, במקרה שבאיירן יפנו אליו הוא לא יהסס לפתוח איתם במו"מ. "כשאקבל פנייה, קודם כל אדבר עם באיירן", הודה מתיאוס. הגרמני גם התפנה לדבר על תפקודו של הצ'ילבה ההיסטורי בקבוצת האם. "באיירן זה מועדון שחייב להצליח ורק השם שלו מתקשר בתודעה להצלחה. מאמן שלא יודע להצליח נמצא במקום הלא נכון. אתה חייב להבין את דרך החשיבה הבווארית ולרצות לנצח תמיד, כמו שעשה אוטמר היצפלד".

"זכותך בתור מאמן לשנות דברים, אבל אתה לא יכול לשנות הכל עד שהמועדון כבר לא מכיר את עצמו", התייחס מתיאוס לשינויים הרוחניים שהכניס קלינסמן. "אני מודאג ממצבה של באיירן, הם חייבים למצוא מנהיג ומהר, לא משנה מי יהיה המאמן - אם הוא לא יודע להנהיג, הוא לא יצליח. אתה חייב לזכות באמון השחקנים, וזה לא עבד תחת קלינסמן. למרות זאת, הסיפור לא גמור ובאיירן יכולה עדיין לזכות באליפות. הכישלון של באיירן העונה הוא לא חדש. הם היו צריכים לעשות את השינוי כבר מזמן, הם הרי הודחו מוקדם בגביע וספגו הפסדים משפילים בליגת האלופות ובליגה. הנהלת המועדון צריכה להגדיר יעדים חדשים העונה בהתאם לזהות המאמן החדש, ושהיעדים יהיו ריאלים".

אוהדי נתניה, הישמרו

קברניטי מכבי נתניה, שאוהדיה קיבלו את היציעים הטובים ביותר באצטדיון רמת גן למשחק חצי גמר גביע המדינה (11-12 ו-2), חוששים ממיעוט קהל ומכך שאוהדי הקבוצות היריבות יקנו כרטיסים ליציעי נתניה. בשל כך, הוציאו הודעה רשמית בה הם מזהירים את האוהדים: "המועדון קיבל מידע לפיו מנסים אוהדים של קבוצות יריבות לרכוש כרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה ליציעים שאמורים להיות מאוכלסים באוהדי מכבי נתניה", הודיעה ההנהלה לאוהדים.

"המועדון פנה למשרד הכרטיסים 'לאן' שמוכר בלעדית את הכרטיסים למשחקים אלו והגיע עימו להבנות כי לא תתקיים מכירה לשערים של אוהדי נתניה עד אשר תחל המכירה בנתניה בימים חמישי ושישי. המועדון קורא לאוהדים להקדים ולרכוש כרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה כבר בסוף השבוע הקרוב, וזאת בשל החשש כי כרטיסים רבים ירכשו ע"י אוהדי הקבוצות היריבות".

ללא לותר מתיאוס ערכה היום הקבוצה אימון ריצה, ממנו שוחרר שלו מנשה עקב מות סבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully