וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מגעיל בהיסטוריה

דור בלך

23.3.2009 / 17:00

מכבי נתניה שוברת שיאי שפל, ותוקפת את כוכב העבר עודד מכנס: "הוא פוגע במועדון". מכנס: "אני המום ומושפל, זו הודעה שקרית"

לאחר התקרית המביכה אתמול (ראשון) שבה לא הורשה עודד מכנס להיכנס ליציע הפליטניום של מכבי נתניה לפני המשחק, תקף היום דניאל יאמר את חלוץ העבר האגדי ויצא נגד התנהגותו. "קצת מוזר לי ששחקן עבר הולך נגד המועדון ופוגע בו", סיפר הגרמני. "עודד לא שונה משאר שחקני העבר שגם רוצים להיות שם. קיבלנו בתדהמה את העובדה כי ציין בפני התקשורת שנעלב, דבר זה אינו מתאים לשחקן כמו עודד מכנס. עודד רצוי מאוד במכבי נתניה אבל בהתנהגותו הוא פגע במועדון".

"החלטנו כי כל שחקני העבר המפוארים ישבו במשחקי הבית ביציע הכבוד שלנו", המשיך יאמר, בניגוד למה שנמסר אתמול מהמועדון שלא היה במקום ביציע. "יציע הכבוד שלנו הוא האופציה השנייה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לשחקני העבר. הלוואי ויכולנו לתת לכל שחקני העבר את האפשרות לשבת ביציע הפלטיניום, אבל כידוע מדובר ביציע עם מספר קטן מאוד של מקומות שבו יושבים ספונסרים ותורמים נכבדים למועדון. אם היינו צריכים להכניס את כל שחקני העבר ליציע הפלטיניום לא היה לנו מקום לאחרים, ולכן החלטנו להושיב אותם ביציע הכבוד.

"למרות זאת, כאשר עודד מכנס היה מגיע מעת לעת ליציע הפלטיניום הוא התקבל שם בברכה וישב מתחת ליציע. פעמים רבות פנו אלינו שחקני עבר אחרים ושאלו מה ההבדל בינו לבינם ומדוע רק הוא יושב שם ולא אחרים. למרות זאת נתנו לו הרבה כבוד כאשר התאפשר לנו".

"המועדון מעריך מאוד את שחקני העבר של המועדון כמו בני לם, עודד מכנס, חיים בר, מושיקו גריאני, דוד פיזנטי, אלברט גזל, ברוך חסן, דוד לביא, חיים מסיקה, שלמה שירזי", ציין יאמר, כשבהודעה שהוציאה מכבי נתניה הובאו גם תגובותיהם של בני לם, דוד פיזנטי ומושיקו גריאני שעובדים במועדון, וכן של ברוך חסן.

מכנס: "לדניאל יאמר אכפת לו רק מה אומרים עליו"

מכנס שמע את הדברים ונדהם. "אני הולך נגד המועדון? אני הלכתי נגד המועדון אתמול? אותי הוציאו מהמגרש. הרגשתי ממש השפלה כשהוציאו אותי והדילמה הכי גדולה שלי זה מה הלאה. 30 שנה ליוויתי אותם וכנראה שזה הסוף. זה בושה שבאתר של מועדון מפרסמים כזו הודעה, זה פשוט בושה כי זו הודעה שקרית ומגמתית.

"השחקנים שדיברו שם עובדים במועדון ולא מגיעים בכלל למשחקים", מוחה מלך השערים של נתניה בכל הזמנים. "אם גריאני היה בעשר שנים האחרונות בשני משחקים אני מוריד את הכובע. הוא לא היה השנה במשחק אחד. כל אלה שדיברו שם מגיעים פעם ב למשחק. בני לם מגיע פעם ב- וככה גם ברוך חסן. אני מגיע שלושים שנה לכל משחק שאני יכול ויושב באותו מקום, הם לא עשו לי טובות. תמיד שהמשחק באמצע השבוע אני בא ויושב ליד קשטן וסיני ומדבר איתם על כדורגל, ואפשר לפנות לקשטן שיעיד. גם שהמשחק בשבתות אז אני משתדל להגיע ישר מהשידורים אפילו אם זה רק למחצית השנייה. אני יושב שם חמש שנים רצוף, אז למה לא הוציאו אותי עד היום?".

"התירוץ שלהם שאין מקום ביציע המכובדים עושה מהם צחוק כי כל עם ישראל ראה בטלוויזיה שהוא חצי ריק. למה הם לא הכניסו להודעה את פודי חלפון ודוד לביא? כי הכל מגמתי. כל שחקן עבר, גם אם הוא הכי גדול - ברגע שאמר מילה על דניאל יאמר הוא מחוק. היחידי מבין שחקני העבר שליווה אותם שלושים שנה באותו מקום זה אני. מכבי נתניה זה חלק ממני, אבא שלי אפילו שיחק במועדון, והבן שלי משחק בו עכשיו. אני באמת פוחד שיפגעו בבן שלי עכשיו. כי לדניאל יאמר, אכפת לו רק מה אומרים עליו ואיזה פירסום הוא מקבל".

מתיאוס מחפש את החברים שלו

אמנם מכבי נתניה עדיין חזק במאבק על האליפות העונה, אחרי הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים אמש (ראשון), אך היהלומים כבר חושבים על העונה הבאה. היום אחר הצהריים יחל להתאמן עם הקבוצה קשרה לשעבר של הפועל רעננה, השוויצרי דושאן פבלוביץ'. הקשר בן ה-32 פתח את העונה בקבוצת ארזגבירג מהליגה השלישית בגרמניה, אך לאחר שלא הרשים שם, הצטרף בפגרת החורף לקבוצתו של אלי כהן. גם ברעננה הקשר לא ידע נחת, שיחק רק פעמיים כמחליף, לא כבש או בישל ושוחרר לאחרונה מהמועדון מהשרון. השוויצרי בילה את רוב הקריירה שלו בליגה השוויצרית, בעיקר בגרהאסהופרס - קבוצת נעוריו. פבלוביץ', המתנשא לגובה של 1.83, הוא פליימיקר המשחק בעמדה של סיאבונגה נקוסי, אשר לו חוזה גם לשתי העונות הבאות בנתניה.

על אף שלא הרשים בליגה השנייה, התעקש פבלוביץ' להיבחן בנתניה, מאחר שאחד מבני משפחתו הינו חבר אישי של לותר מתיאוס. עם זאת, בנתניה מעריכים כי השחקן לא יוחתם לעונה הבאה, אך לא פוסלים את האופציה על הסף ולאחר שמתיאוס הסכים לבחון אותו הוא יתאמן עם נתניה לפחות במהלך פגרת הנבחרת.

נתניה עצמה תערוך היום אימון שיחרור ואסיפה קבוצתית - ללא שחקני הנבחרת. מחר תערוך הקבוצה אימון כפול כשביום רביעי צפויים שחקני נתניה שאינם נמנים על סגל נבחרות ישראל השונות ליום חופשי - כמו גם בשישי ובשבת. גם מאמן הכושר של הקבוצה, אורי הראל, ייעדר מהאימונים עקב תפקודו כמאמן הכושר של נבחרת ישראל.

עדכון ראשון: 13:44
עדכון אחרון: 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully