וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגילר הבריז לנתניה

דור בלך

29.1.2009 / 22:39

החלוץ הפנמי, שכבר סיכם את תנאיו, התחרט ולא המריא לישראל. מתיאוס צרח על שכטר באימון: "תתחיל לעבוד או שתלך מפה"

הרוחות במכבי נתניה ממשיכות לסעור. הערב (חמישי) באימון הקבוצה התפרץ מאמן נתניה, לותר מתיאוס אל עבר איתי שכטר וצעק: "תתחיל לעבוד כבר! תתחיל להתאמץ, המקום שלך לא מובטח. יש כאן שחקנים שיעבדו קשה בשביל לקבל מקום. תתחיל לעבוד או שתלך מכאן".

עוד בשורות רעות קיבלו הערב בנתניה כשהתברר שהחלוץ הפנמי, אדווין אגילר, שוקל שנית את הגעתו לישראל. סוכנו של אגילר הודיע לנתניה כי השחקן מתלבט האם להגיע לישראל בעקבות חששו מהמצב הבטחוני. במועדון בוחנים אופציות נוספות כגון: איגו אוטגרי שלא הוחתם בבית"ר ירושלים ואדוארדו פיירו הבוליביאני, שלא יוחתם במכבי תל אביב ואחריו עקב הסקאוט, דוד פיזנטי ביום ראשון השבוע. תתכן אף אפשרות השארת תיירי טאזמטה, שעדיין לא שוחרר באופן רשמי.

נתניה נמצאת במירוץ נגד השעון להחתמת חלוץ זר, שכן חלון ההעברות ייסגר ביום שני. כזכור, בבוקר הודיעה הקבוצה כי סיכמה באופן עקרוני עם חלוץ נבחרת פנמה, אדווין אגילר, שנמצא כעת בטורניר של נבחרתו בהונדורס. אלא שמתברר כי אגילר כלל לא עזב את מחנה הנבחרת בדרכו לישראל ויתרה מכך, אף ייקח חלק במשחק מחר בין פנמה להונדורס. לא ברור אם אגילר יוכל להגיע בזמן לישראל, גם אם ישנה את דעתו. בנתניה שלחו את הקשר, אלברטו בלאנקו, מאמן הנוער, הנרי דוארטה ואת יו"ר טאורו, קבוצתו של השחקן, על מנת לשכנעו להגיע. עם זאת, נראה שהשחקן נחוש לא לצאת לישראל.

במקביל הוצע לקבוצה איגו אוטגרי, אשר הרשים בבית"ר ירושלים אך לבסוף לא הוחתם בעקבות החשש של בית"ר מפציעה שעבר לפני כארבע שנים. גם בנתניה חוששים מעט בעקבות הפציעה. גם פיירו כאמור, עשוי להיות אופציה, למרות שהשחקן לא הרשים באימוני מכבי תל אביב.

בתוך כך נודע כי תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את מתיאוס באשמת העלבת שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully