וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמון: ”מתיאוס אמר לקוון Fuck you”

דור בלך

27.1.2009 / 17:04

השופט חכמון מסביר מדוע הרחיק את מאמן נתניה. החלוץ הבוליביאני פיירו, שנבחן במכבי ת"א, עשוי להגיע על חשבון טזאמטה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מתיאוס נגד השופטים, ולהפך

דו"ח השופט אלי חכמון מהמשחק בין הפועל תל אביב למכבי נתניה (1:2), הגיע היום (שלישי) להתאחדות לכדורגל. בדוח מציין השופט כי "בדקה ה-66 דיווח לי השופט שבתאי נחמיאס כי מאמן מכבי נתניה, לותאר מתיאוס, קילל אותו באנגלית "fuck you", ועל כן נאלצתי להרחיקו מתחומי המגרש".

חכמון הוסיף: "בדקה ה-66 הורחק מאמן הכושר של הפועל תל אביב, רון ציבלין, לאחר שעזב את ספסל קבוצתו לאזור ספסל נתניה, ודרש להרחיק את שחקן נתניה תוך כדי צעקות לעבר השופטים". בהמשך היום יחליט תובע ההתאחדות האם להעמיד את המעורבים לדין.

בנושא אחר, מספר אוהדי הפועל ת"א התקשרו הבוקר (שלישי) לקשר מכבי נתניה, שלו מנשה, והתנצלו בפניו על הקללות לעברו אמש. כזכור, האדומים התעצבנו כי חשבו שמנשה מנסה להקניט אותם לאחר השער שכבש, אלא שמלך השערים של נתניה ערך את חגיגת הכיבוש הקבועה שלו בה הוא מוריד את הנעל ומודה לאלוהים. "יצא שכבשתי לשער שמכל צדדיו היו אוהדי הפועל כך שלא משנה לאן הייתי פונה הם היו שם, לא התכוונתי לפגוע במישהו או להעליב אף אחד", הסביר אמש.

"ראינו את הגול והחגיגה בטלוויזיה והבנו שבאמת לא ניסת לפגוע בנו", אמרו לו האדומים. "כמו שהסברת אתמול, גם מבחינתנו זו הייתה אי הבנה ואנו מתנצלים אם נפגעת. מקווים שבאחד מהימים תלבש אדום ותוכל לחגוג שערים איתנו".

לותר מתיאוס אסף את שחקניו לפני אימון הקבוצה היום וביקש מהם להרים את הראש. "נראנו מעולה והותרנו רושם על כל הליגה. זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה". הגרמני גם התייחס להחמצות הרבות ועודד את השחקנים. "היה לנו יום שחור מול השער, ויש גם כאלה. אם נמשיך לשחק ככה נגיע רחוק".

המאמן החמיא לזרים החדשים, אלברטו בלאנקו ונקוסי ביאבונגה, כמו גם לשלו מנשה ולואיס מרין. גם אוראל דגני הצעיר שהחליף את קלמי סבן ריצה את הצוות המקצועי. סבן עצמו סובל ממתיחה בשריר אך יהיה כשיר למשחק מול הכח עמידר רמת גן בשבת. מתיאוס ביטל את אימון הערב של הקבוצה ויסתפק באימון אחד בלבד בבוקר.

היה מרפק?

בינתיים בנתניה מתכוננים לוועדות המשמעת. כנגד לותר מתיאוס עומד עונש הרחקה על תנאי לשלושה משחקים ללא אפשרות לשיקול דעת במקרה של העלבת שופט, אותו סעיף אשר צויין בדו"ח השיפוט של אלי חכמון בנוגע להרחקתו של המאמן. בנתניה ינסו לטעון כי מתיאוס לא העליב את הקוון שבתאי נחמיאס, וכי יוסי אבוקסיס אמר דברים חמורים יותר ולא הורחק, אך מקווים כי בית הדין יסתפק בהרחקה משלושת המשחקים הבאים בלבד.

בקבוצה גם מקווים כי תיירי טאזמטה, אשר שלח מרפק לפניו של יגאל אנטבי, לא יועמד לדין משמעתי על סמך צילומי הטלוויזיה. המרפק נעלם מעיניו של חכמון, אך בעבר כבר הועמדו שחקנים לדין על אלימות גם מבלי שהאירוע צויין בדו"ח השיפוט. טאזמטה, אשר הורחק בפעם השנייה העונה, לא יושעה אוטומטית משני משחקים בעקבות העובדה כי האדום שקיבל אתמול נבע מצהוב שני.

הספונסרית השנייה בחשיבותה של מכבי נתניה, קבוצת ריאלטי, אשר סובלת מקשיים כלכליים, לא הצליחה לעמוד בחוזה האימוץ עם הקבוצה, ובעקבות כך הוחלט לבטלו. את מקומה על החולצה של נתניה תפסה פרסומת לחברת "מיקרו פייננס" בבעלותו של דניאל יאמר. במקביל החליט יאמר למקם בענק על גב האימוניות של שחקני הקבוצה את הלוגו של חברת הבגדים שבבעלותו, DJS – דניאל יאמר ספורטס. כזכור, לפני פתיחת העונה עיצב יאמר בעצמו באמצעות החברה את חולצות המשחק של מכבי נתניה.

מי יחליף את טאזמטה?

לאור האכזבה מיכולתו של טאזמטה והעובדה כי הוא עלול לקבל עונש הרחקה, בנתניה ממשיכים לחשוב על חלופות לשחקן. דוד פיזנטי, שמאז פיטוריו של טומי מולר נילסן משמש כסקאוט הראשי של הקבוצה, נכח אתמול באימון של מכבי ת"א ועקב אחרי החלוץ אדוארו פיירו.

כזכור, נתניה היא זו שהייתה אמורה לקלוט את פיירו במקור, אך בסופו של דבר החתימה את אלברטו בלאנקו כזר חמישי והחלוץ הבוליביאני הגיע למכבי ת"א. אלא שפיירו סירב להיבחן בקבוצה והודיע כי הוא הגיע על מנת לחתום. בסופו של דבר שוכנע החלוץ להתאמן עם הקבוצה אתמול, כשפיזנטי מיהר על מנת לצפות בו.

במקביל החל להתאמן בקבוצת הנוער של נתניה קשר אחורי מבוליביה - ג'ורדן ברולין בן ה-18 אשר נבחן לאחרונה באשדוד. הקשר, שהיה אמור להגיע להפועל כפ"ס אך העסקה טורפדה עקב עלויותיו שהיו גדולות על כפ"ס, יתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים ועשוי להירכש אם ירשים. השחקן בכל מקרה לא צפוי להיות חלק מהסגל של נתניה השנה, אלא רק בעונה הבאה, ובנתניה ישאילו אותו לקבוצה מהלאומית במידה שיירכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully