וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר עבר לשלב הסליחות

אריק רחמיאן

9.2.2008 / 19:55

אחרי ה-0:0 מול קרית שמונה, מאמן מכבי נתניה אמר: "אני מתנצל בפני כל מי שראה את המשחק הזה". חשש מהפציעה של קבאיירו

אחרי הניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר, במכבי נתניה קיוו להמשיך את המומנטום החיובי, אך תצוגת כדורגל רעה בקופסא השאירה אותם עם נקודה, נקודה למחשבה. 0:0 מאכזב ומשמים מול עירוני קרית שמונה השאירה טראומה זוטא אצל הצופים, שהטריחו את עצמם לאיצטדיון.

גם ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, הבין כי הוא נדרש להתנצלות, ואמר בפתיחת דבריו: "אי אפשר לקרוא למה שעשינו היום יכולת פושרת, מאחר ושיחקנו באמת חלש מאוד. אני יכול רק להצטער בפני האוהדים והצופים שראו את המשחק. היה לנו משחק חלש מאוד לפני שבועיים מול מכבי תל אביב, אבל היום זה היה עוד יותר חלש. יש תקופות שאנחנו פחות טובים ויש כאלה שאנחנו יותר טובים. משחק המעברים והנעת הכדור לקו בחסר אצלנו".

לירן שטראובר ניסה להסביר את הטקטיקה של המשחק ואת הסיבות לתיקו, ואמר: "ידענו שקרית שמונה תבוא להסתגר כאן כדי לא להפסיד. חשבנו לנצח את המערך שלהם, אבל גם השינוי של עטר במהלך המשחק כשהכניס את רוזנטל לא הצליח. לא צריך להיות חזירים, יש גם ימים כאלה, ובדרך כלל משחקים כאלה מוכרעים בכדור נייח. הפעם זה לא קרה וקרית שמונה הצליחה להוציא אצלנו נקודה ואילו אנחנו הפסדנו שתי נקודות, בבית".

בנתניה מודאגים מאוד מפציעתו של הקשר הקולומביאני, חורחרה קבאיירו, שנפגע במהלך המשחק בברך. קבאיירו הוחלף בעקבות תלונות על כאבים וירד בתום המשחק כשהוא חבוש בברך ומתקשה ללכת. מחר (ראשון) ייבדק השחקן על ידי הצוות הרפואי של המועדון כדי להחליט האם פציעתו חמורה במידה כזו שהוא יאלץ לעבור בדיקות סיטי או MRI.

מחר יערוך גם הבלם אבי סטרול בדיקות אצל הצוות הרפואי כדי להמשיך בטיפול להכשירו למשחק בשבוע הבא מול הפועל כפר סבא. בצוות המקצועי ציינו היום את הופעתו המוצלחת של גולן חרמון, מחליפו של אבי סטרול, בעמדת הבלם.

בן שמעון: "דני עמוס אחד השוערים הטובים בליגת העל"

בקרית שמונה נשמעו הרבה יותר מאופקים ובהחלט מעודדים מה-0:0. רן בן שמעון, מאמן הקבוצה, אמר בסיום: "צריך לשכוח שהמחצית הראשונה התקיימה בכלל, אבל במחצית השנייה היינו טובים ושלטנו במשחק. היינו יותר מאורגנים במחצית השנייה, והקבוצה שלי הוכיחה היום שהיא לא צריכה לחשוש מלשחק כדורגל ולחטוף. השחקנים עשו שינוי בראש וגם עמנואל אמנגואה הוסיף לנו נופך למשחק. דני עמוס הוא שוער עם עתיד גדול ובשבילי הוא בכלל לא הפתעה. יש לנו שני שוערים טובים, ודני עמוס הוא אחד הטובים בליגת העל".

גיא צרפתי, שבכל זאת היה דומיננטי וניסה לשנות את מהלך המשחק מול האקסית, אמר: "היה מרגש לחזור לנתניה, מקום שבו עשיתי דרך ארוכה. כשנכנסתי למשחק נרגעה ההתלהבות. המיקום שלנו בטבלה יכול רק לפרגן לאיך שאנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully