וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד חדש למכבי נתניה: ג'ורג' בה

בקבוצה לא פוסלים אפשרות שהחלוץ יחזור אם יוכיח שהחלים ואם לא ימצא שחקן אחר עד סוף ינואר. בקבוצה מכחישים מגעים עם תיירי טזמטה

מכבי נתניה ממשיכה לבחון שחקנים לקראת סיום מועד ההעברות בעוד כשבוע וחצי. הקשר הקונגולזי נסימבה מוקאנו עבר בדיקות רפואיות ויחל מחר להיבחן בקבוצה. לאחר הגעתו הצפויה של פרנסיס קיויו, אפשרות נוספת שנבדקת להחתמת זר חמישי בקבוצה עלתה בימים האחרונים והיא החזרתו של החלוץ ג'ורג' בה, שמצוי בתהליכי החלמה ובטיפולים אינטנסיביים בצרפת.

בנתניה עלה רעיון לבדוק את האפשרות שבמידה ובה אכן יחלים לחלוטין והקבוצה תגיע למועד תום ההעברות ללא חלוץ זר, סיכויים טובים שהשחקן יוחזר לקבוצה. בצוות המקצועי אמרו היום: "זה בהחלט רעיון שחשבנו עליו ואנחנו לוקחים אותו בחשבון., אם כי כרגע זה נראה רחוק מדי שכן השחקן כבר סיכם את תנאי עזיבתו ולא בטוח שדניאל יאמר יסכים להחזירו".

תיירי טזמטה, חלוץ הקמרוני שמשחק בליגה הראשונה באוסטריה, "הוצע לנתניה לפני מספר שבועות אך אז החלטנו לרדת ממנו לאחר שנודע לנו שגם הפועל תל אביב בתמונה. הוא לא הוצע שוב בימים האחרונים ומועמדותו איננה עומדת על סדר היום", כך אמרו היום ראשי מכבי נתניה. אישור לכך התקבל גם מסוכנו של השחקן בארץ, שהוסיף: "חד משמעית, השחקן הוצע בעבר, אולם כעת לא מועמד אליה ומכך שגם לא הגענו לשום סיכום לגביו". גורם נוסף בנתניה הוסיף: "אנחנו אפילו לא יודעים מה הן עלויותיו הכספיות ואם הוא מצוי במסגרת התקציב שלנו".

לקראת משחקה של נתניה שנקבע ליום ראשון הבא מול מכבי תל אביב, ערכה משטרת נתניה סיור באצטדיון ופגישת עבודה עם ראשי הקבוצה. המשטרה דורשת את הצבתם של 120 שוטרים ו-60 אנשי הבטחה. אם בשבועות האחרונים עלו תלונות לגבי דרישות המשטרה, הרי שהיום אמרו בנתניה: "הדרישה היא סבירה ובגבול ההגיון לנוכח המשחק שימשוך קהל רב". בנתניה מאמינים שהאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופשי ומחר הם יערכו יום אימונים מרוכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully