וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר מתמוגג, עטר בוחן מועמדים לחוד

רומן רוזנבלט

28.1.2007 / 20:38

קפטן ושוער הקבוצה נקשר היטב לקופסא. "אני מרגיש חלק בלתי נפרד מהקבוצה, מהאוהדים ומהעיר". הקבוצה מתעניינת בג'ף קנינגהאם, חלוץ אמריקאי

שוער מכבי נתניה וקפטן הקבוצה, לירן שטראובר, שטח היום (ראשון) את רגשותיו על הקשר שנוצר בינו לקבוצתו הנוכחית: "אני לא חושב שיש מישהו שיודע מה אני מרגיש במועדון הזה, ואילו רגשות של הכרת תודה יש בי מעצם העובדה שהקבוצה צירפה אותי אליה ונתנה לי בית חם ומקום אוהב. בנוסף, החיבור שלי עם האוהדים הוא מדהים. דווקא ברגעים הקשים קיבלתי המון טלפונים ו-SMS. אני לא שוכח ומוכן לתת מעצמי הרבה יותר גם בהמשך".

הקפטן הנרגש לא שכח את אוהדי מכבי ת"א: "קשה לשכוח דברים כאלה אחרי היחס שקיבלתי במשך שנתיים מאוהדי מכבי ת"א. החיבוק החם שאני, וכל הקבוצה מקבלים, זה דבר מאוד מאוד מרגש. מבחינתי, חבלי הקליטה נגמרו ואני מרגיש חלק בלתי נפרד מהקבוצה, מהאוהדים, מהעיר, ופשוט כיף לי להיות פה".

במכבי נתניה ממשיכים לבחון מועמדים זרים לחיזוק התקפת הקבוצה, כפי שציין אמש המאמן ראובן עטר, כאשר ביומיים-שלושה הקרובים צפויה הקבוצה להחתים חלוץ זר. בין המועמדים, עלה שמו של חלוץ אמריקני בן 30, ג'ף קנינגהאם, שמשחק בליגת ה-MLS. הנהלת הקבוצה הודיעה הערב (ראשון), כי היא טרם סיכמה עם השחקן בניגוד לפרסומים השונים. לוואלה! ספורט נודע, כי הקבוצה תחל במו"מ מסודר החל ממחר (שני) מול הנהלת ליגת ה-MLS על מנת להחתימו.

מדובר בתהליך דומה שביצעה בתחילת העונה עם דדי בן דיין, וזהו תהליך מורכב, כך שאין ודאות כי הקבוצה אכן תספיק לעשות זאת עד לסגירת מועד ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully