וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הניצחונות על חיפה ובית"ר יצרו ציפיות גבוהות"

אסף אקרמן

27.11.2006 / 11:43

מאמן מכבי נתניה מנסה להסביר את שריקות הבוז של אוהדי הקבוצה אחרי הניצחון על הכח ביום שבת. טייבקסה יגיע רק אמצע דצמבר

הסערה במכבי נתניה מאז משחק הניצחון 0:1 על הכח עמידר ר"ג ביום שבת, לא פסחה גם על המאמן אלי גוטמן.

השמועות על פלאשבקים עגומים לימי טדי, אז עשה לעצמו מנהג לחטוף שריקות בוז אחרי ניצחונות דחוקים, היו מוקדמות: "בעשרה משחקים יכול לקרות מצב שיש שריקות בוז בגלל משחק לא טוב", הוא מסביר. "נתנו לאוהדים הרגשה טובה במשחקים נגד בית"ר וחיפה, ויצרנו ציפיות גבוהות שאני מקווה שנוכל להגשים בעתיד. בסך הכל, אלה אותם אוהדים שתשעה מחזורים עודדו אותנו כל המשחק".

גוטמן, אגב, מעורה היטב בפרטי המחלוקת ביציעים: "אני מבין שיש חלק שלא אהב את צורת המשחק שלנו, אבל אני מקווה שנגד מכבי הרצליה כל הפלגים יתאחדו ויתנו לנו הצגת עידוד 90 דקות".

ועם זאת, לא נעלמה מעיניו של גוטמן תגובתו המגוננת של הבעלים יאמר על שריקות הבוז ("אולי כדאי שאשקיע את הכסף שלי במקום אחר"). מקורב למאמן אמר אתמול ש-"גוטמן מלא הערכה כלפי יאמר, שהוכיח שהוא מאמין בדרך שלו עד הסוף".

טייבקסה יגיע רק באמצע דצמבר

מכבי נתניה וסוכנו של החלוץ הניגרי דויד טייבקסה, החליטו כי השחקן יגיע לארץ רק לקראת אמצע דצמבר, משום שרק אז מתוכנן לנתניה משחק בגביע הטוטו, ובו יוכל גוטמן לבחון אותו. המאמן העדיף כי השחקן ימשיך לשחק בקבוצתו הניגרית ויגיע בכושר למבחנים.

הנהלת הקבוצה החליטה כי איצטדיון הקופסא יסגר לאימונים לכל מחלקות הנוער והבוגרים ויעבור החל מהיום שזרוע שלישי העונה, בעקבות מצבו הגרוע. הקבוצה תחזור להתאמן בזמן הזה במגרש במכון וינגייט למשך שלושת השבועות הקרובים. הנזק הכספי מהמהלך מוערך בכ-25,000 שקל.

אמיר טגה מתח שוב את שריר הירך, והוא יעבור מחר בדיקת אולטרסאונד, שתקבע את זמן המנוחה שיצטרך. החלוץ אובודו אוקוצ'ה יעדר מהמשחק בשבת מול מכבי הרצליה בעקבות צבירת חמישה צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully