וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם וידיץ' והשוער סיראקיס שוחררו מאשדוד

10.1.2009 / 15:02

שני הנבחנים לא הרשימו את המאמן יוסי מזרחי, שממשיך בחיפושים אחר זרים. משחק גביע הטוטו מול נתניה ייערך ככל הנראה בר"ג

מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי החליט לשחרר את שני הנבחנים, הבלם הבוסני ולימיר וידיץ' והשוער הליטאי אנדריי סיראקיס בעקבות יכולתם החלשה במשחק האימון בו נוצחה אשדוד 4:3 אמש (שישי) בראשון לציון. ראשי המועדון ממשיכים לחפש זרים נוספים לעמדות השוער והבלם וכעת נמצא בארץ השוער הסרבי פרנקו וויוביץ' שינסה להרשים את המאמן מזרחי במהלך השבוע הקרוב.

מחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו, מול מכבי נתניה שייערך ביום שלישי הקרוב. נכון לעכשיו צפוי המשחק להתקיים באצטדיון רמת גן וזאת בגלל הנחיות פיקוד העורף וכוחות הבטחון שלא מאפשרים לאשדודים להתאמן בעיר ובטח שלא לארח משחק באצטדיון המקומי. אשדוד, שניצחה 1:4 במשחק הראשון, הבטיחה כמעט בוודאות את העפלתה לחצי הגמר והחניכים של מזרחי ינסו להשלים את המשימה גם במשחק הקרוב.

בתוך כך, הודיעו שני השחקנים הזרים של הקבוצה, דימיטאר מקרייב וכריסטיאן גונזאלס כי הם בוחרים בשלב זה שלא לעזוב את אשדוד למרות שהנהלת המועדון איפשרה להם לעבור להתגורר במלון בתל אביב.

השבוע אף חגגו שחקני המועדון את יום הולדתו של מקרייב בצוותא עם החלוץ שי הולצמן והשניים קיבלו שעוני יד יוקרתיים במתנה בתום האימון שנערך במגרש האימונים של האצטדיון בראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully