וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא התאבדנו על כדורים"

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, יודע מדוע קבוצתו נוצחה 2:1 באשדוד. למעלה מ-100 אלף שקלים נשדדו מהקופאי של אשדוד לאחר המשחק

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

השמחה הגדולה של כל השחקנים והצוות המקצועי באשדוד לאחר הניצחון החשוב על הפועל תל אביב, 1:2, התחלפה הערב (שבת) בדאגה וכעס. לאחר סיום המשחק, נשדד הקופאי של הקבוצה בזמן שהגיע בחזרה לביתו, כשהוא נושא עימו תיק ובו ההכנסות מהמשחק. כשהגיע, חיכו לו מספר רעולי פנים, שהתנפלו עליו וברחו עם יותר מ-100 אלף שקלים. מאשדוד נמסר: "כנראה שחיכו לו מתחת לבית כי ידעו שהוא יגיע עם הכסף. העיקר שהוא בסדר ולא נפגע".

המשחק באצטדיון הי"א הראה מהי האימה מפני הירידה. הקבוצה של אלון חזן לא אמרה נואש למרות שהייתה קבורה עמוק בתחתית. בעלי הקבוצה הביאו את משה אוחיון ודימיטאר מקרייב. הצמד משתף פעולה רק חודשיים, אבל זה נראה כאילו הם כבר משחקים שנים יחדיו. הערב קשר נבחרת ישראל ניווט מאחור ובנה את המשחק של אשדוד, החלוץ הבולגרי כבש אחד ונגח את השני, שפגע ביגאל אנטבי וחדר פנימה. אשדוד מעל הקו האדום, הפועל רק שתי נקודות ממנו.

"'דווקא בדקות שהיינו טובים יותר ספגנו את השער", אמר בסיום מאוכזב מאוד, מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן. "אבל אין פה שום תירוצים, זה הכדורגל - אנחנו בפיגור 0:1, משווים ל-1:1, מפספסים פנדל, והיריב מנצח. זהו, אין מה לעשות", אמר גוטמן.

"במחצית ירדנו לחדר ההלבשה והיתה הרגשה טובה, עודדנו את שי אבוטבול וזה חלק מהמשחק, אבל אשדוד הכניסה כדור אחד טוב למרכז ההגנה שלנו, וכל הכבוד להם ולחלוץ שלהם שידע בכדור השני להתאבד על הכדור, אנחנו לא עשינו את זה", אמר המאמן. "גם עם תיקו או ניצחון זה יילך עד הסוף. בית"ר נמצאים היום בפורמה, ויש לנו קודם כל את בני יהודה ביום שלישי".

"זו שמחה אדירה. אתה רואה את השמחה של השחקנים, אבל שום דבר לזה לא מתקרב למה שקורה בתוך הלב", אמר אלון חזן מן העבר השני. "הגדולה שלנו היתה לבוא לשים את המשחק מול מכבי תל אביב מאחור, ולהתמקד בהפועל תל אביב.

"נוצרה פה אווירה מאוד מאוד טובה, הקבוצה מתעסקת אך ורק בכדורגל, השחקנים עושים את המקסימום ועוד קצת עבור שחקנים אחרים. השחקנים שינו פאזה, הצטרפו שחקנים ששידרגו אותנו מקצועית, אבל בסופו של דבר הרצון מנצח כל כישרון. במשחקים האחרונים יש לנו המון רצון שמביא הרבה כישרון, ואנחנו משחקים כדורגל טוב שמביא נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully