וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מרטינוביץ' החליט לעזוב את בני יהודה

הבלם פגוע לאחר שלא שותף במשחק התיקו 1:1 מול מכבי פ"ת ויעזוב בתום העונה. שינו זוארץ גער בשחקנים, שמתלוננים שלא קיבלו משכורת

בלם בני יהודה, מילאן מרטינוביץ', שמסיים את חוזהו בקבוצה בתום העונה, קיבל הערב החלטה סופית שהוא אינו מעוניין להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. הבלם הסרבי, שלא שותף במשחקה של בני יהודה מול מכבי פתח תקוה (1:1), פגוע מאוד מהעובדה שגיא לוזון ספסל אותו. הבלם מעוניין להמשיך לשחק בישראל. בשלב זה הוא ימתין לראות האם יקבל הצעות מקבוצות בליגת העל. במידה ולא, יחפש עבורו סוכנו קבוצה באירופה.

מרטינוביץ' ולוזון ערכו שיחה כשעה לפני המשחק בה בישר המאמן לבלם כי הוא אינו פותח. לוזון הסביר לבלם כי הוא צריך להתחיל ולהיערך לקראת העונה הבאה, כאשר כבר עתה ברור שאיבן גרידו הקולומביאני ימשיך בקבוצה. זאת, לאחר שלפני חודשיים הודיעה בני יהודה כי היא מממשת את האופציה עליו ועל פדרו גלבאן. גרידו יוביל את הגנת הזהובים בצוותא עם דין מורי.

לוזון התייחס לספסול של מרטינוביץ' ואסי בלדוט ואמר: "כל ההחלטות שהתקבלו הן החלטות מקצועיות בלבד. זה השיקול היחיד שמנחה אותי גם כשאני קובע את ההרכב וגם בחילופים".

המאמן היה בסך הכל מרוצה ממשחקם של שחקניו: "המחצית הראשונה הייתה טעונת שיפור ולמרות זאת הגענו לשני מצבים. במחצית השנייה ראינו הצגת כדורגל של בני יהודה. היה משחק שוטף, הייתה יכולת אישית טובה וגם היכולת הקבוצתית הייתה מצוינת. כל מי שנכח באצטדיון ראה הצגה שלנו. אמנם כבשנו רק שער אחד, אבל יכולנו לכבוש עוד. אם נתמיד ביכולת הזו, אין לי ספר שנצבור עוד הרבה נקודות עד תום העונה".

זוארץ גער בשחקנים שלו

בסיום המשחק נכנס יו"ר פתח תקוה, שינו זוארץ, לחדר ההלבשה, כשהוא רותח על השחקנים ואומר להם: "נמאס לי כבר. כל השנה אני שותק ונותן לכם הכל. אני לא מסתיר מכם כלום, כל מה שביקשתם עד עכשיו, קיבלתם. מה כבר ביקשתי מכם? לנצח את בני יהודה? אמרתי לכם כבר שזה משחק חשוב למועדון ולא הקשבתם".

לאחר הדברים שאמר זוארץ, נכנס לחדר ההלבשה מנהל הקבוצה, איציק לוזון, וניסה להרגיע את היו"ר. גם איציק לוזון נראה עצבני. שחקנים אמרו: "היינו נאיבים. במחצית הראשונה היינו צריכים לתת להם ארבעה שערים". בקבוצה התלוננו גם השחקנים שעד כה הם לא קיבלו את משכורות חודש מרץ. "סוף החודש הגיע, למה הם מחכים?".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully