וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הגיע הזמן לשנות גישה בבני יהודה"

25.1.2009 / 12:35

בני יהודה השיגה ניצחון שישי בשבעה משחקים, המאמן לא מסתפק במקום השישי: "יכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש". מרטינוביץ' לא ישוחרר

הניצחון אמש (שבת) על מ.ס. אשדוד (0:2) פתח לאנשי בני יהודה את התיאבון לקראת המשך המאבקים בליגת העל. היה זה ניצחונם השישי של הזהובים בשבעת המשחקים האחרונים, וכעת הקבוצה נמצאת בחצי העליון של הטבלה וממוקמת במקום השישי.

"אנחנו לא צריכים לצאת מגדרנו, זה עוד ניצחון כמו כל ניצחון אחר", כך אמר הבוקר מאמן בני יהודה גיא לוזון לוואלה! ספורט. "זה ניצחון ששווה שלוש נקודות כמו ניצחון על כל יריבה אחרת, אבל הגיע הזמן לשנות גישה במועדון הזה. אם נהיה טובים, אז לא משנה מול מי נשחק. כבר אמרתי כמה פעמים העונה, שאנחנו מיישרים מבט בעיניים לכל יריבה שעומדת מולנו. אני לא מאמין במושגים כמו 'מגרש מנחוס' או יריבה שהיא 'כבשה שחורה'. אם נשחק טוב, נוכל לנצח כל קבוצה בכל מגרש. זה ניצחון שנותן ביטחון, אבל נהיה חייבים להמשיך לעבוד קשה גם בהמשך".

לוזון התייחס לסגל השחקנים, ולעובדה ששום חיזוק לא הגיע בינואר. "הסגל שבנינו מספיק טוב וזה כנראה הסגל שיישאר", אמר לוזון, "אין בשוק הישראלי שחקנים פנויים שיעשו הבדל בצורה משמעותית, ולא נביא שחקנים רק כדי להגיד שהבאנו. נכון לעכשיו אני לא משחרר אף אחד ולא מביא אף אחד, אף שחקן שנמצא בשוק לא מעניין אותי. על פי התוצאות עד עכשיו, כנראה שעשינו בחירות נכונות במהלך הקיץ".

מרטינוביץ' יישאר

הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' מחזיק בידיו הצעה מקבוצת שאנדונג לוננג טאיישן, אלופת סין לעונת 2008, שמעוניינת להביאו עוד בחלון ההעברות הנוכחי. מרטינוביץ' איבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובתם של הקולומביאני איבן גארידו ודין מורי הצעיר, שעושים עבודה טובה בהגנת הזהובים. הבלם הסרבי מסיים את חוזהו בבני יהודה בסיום העונה הנוכחית, ולמרות שהוא סופסל בשני המשחקים האחרונים הסיכויים שהוא ישוחרר אפסיים.

"מילאן מרטינוביץ' לא מועמד לשחרור, לא לסין, לא לקרואטיה ולא לשום מקום אחר, מילאן הוא שחקן חשוב ונצטרך אותו עוד הרבה בהמשך הדרך", אמר הבוקר יו"ר בני יהודה, חזי מגן.

מגן התייחס גם לניצחון קבוצתו אמש באשדוד והוסיף: "עכשיו כשאנחנו בחלק העליון של הטבלה אפשר לחייך, אבל לחייך על תנאי. יש שלושה משחקים מאוד קשים לפנינו, מול הפועל ת"א, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, ואם לא נמשיך לעבוד קשה לא נרווה נחת", הוסיף היושב ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully