וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ' למגן: "אתה כמו אבא שנוטש את ילדיו"

2.10.2008 / 20:34

חזי מגן תיכנן להיפרד משחקני בני יהודה במהלך האימון, אך הם פצחו במונולגים מרגשים ודיברו על ליבו. בלדוט: "לא נעלה לשחק ובלבד שיישאר"

יושב ראש בני יהודה חזי מגן, שהודיע בתחילת השבוע על סיום תפקידו ועל כך שהוא עוזב את המועדון, הגיע הערב (חמישי) לאימון הקבוצה במטרה להיפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי. באסיפה שנערכה לפני האימון ביקש מגן לשאת מספר דברים, אולם ציפתה לו הפתעה כאשר כבר בתחילת האסיפה שלושת השחקנים הבכירים, משה ביטון, אלי אברבנל ואסי בלדוט, נטלו את רשות הדיבור.

אברבנל, ביטון ובלדוט, שכבר בשעות הצהריים הגיעו למשרדו של דמאיו וניהלו עימו שיחה על עתיד המועדון בישיבה סגורה, ביקשו ממגן לא להגיד דבר כי הם רוצים לדבר אליו. השחקנים אמרו ליו"ר המתפטר כי במידה ויודיע להם היום באופן רשמי שהוא עוזב את הקבוצה, הם מאיימים שלא לצאת לאימון הערב ושוקלים לא לעלות לשחק בשבת. בין השאר אמרו השחקנים למגן: "אם כסף זו הבעיה אנו נהיה מוכנים לבוא לשחק בחינם". ביטון פנה למגן ואמר: "אתה צריך להבין שאתה זה בני יהודה והנוכחות שלך במועדון היוותה שיקול מכריע בהחלטת שחקנים רבים להגיע לקבוצה במהלך הקיץ. עוד אמרו השחקנים: "המחויבות שלך היום היא לא רק כלפי המועדון, אלא באופן אישי כלפי כל שחקן ושחקן והצוות המקצועי".

דברים מרגשים נשאו הזרים הרוויה קובאצ'ביץ' ומילאן מרטינוביץ'. קובאצ'ביץ', שנמצא במועדון זו השנה הרביעית, ביקש את רשות הדיבור ובקול רועד ונרגש אמר למגן: "אני ארבע שנים בבני יהודה, חודש אחרי הגעתי אבי נפטר, אני זר בארץ ואין לי כאן אף אחד. הדבר הכי קרוב שיש לי למשפחה בישראל זו בני יהודה. אני אפילו לא אגיד שאתה כמו אבא שלי", אמר הקרואטי, "כי אתה בעצם האבא היחיד שיש לי". הבלם מרטינוביץ' ביקש אף הוא לדבר: "אתם לא מבינים ולא יודעים מה זה להיות במדינה זרה ואתה, חזי, לא יודע איך אנחנו מרגישים כלפיך - אתה כמו אבא שלנו. קח בחשבון שהעזיבה שלך היא כמו של אבא שנוטש את הילדים שלו, וכך אנו מרגשים".

האווירה בחדר ההלבשה הייתה נרגשת מאוד וגם המאמן גיא לוזון ביקש לדבר. "אני מגיע ממועדון שגם ממנו הוציאו את הלב (לוזון התייחס לעזיבתו של דודו, עמוס, את מכבי פ"ת) ואחרי שהלב עוזב זה אף פעם לא כמו שהיה. אתה הלב של בני יהודה".

בסופו של דבר מגן לא דיבר באסיפה ועל פי עדויות של אנשים שנכחו באסיפה לקח באופן נרגש את הדברים. על אף הדברים הנוגעים ללב, נחוש היו"ר לעזוב את בני יהודה והחלטתו היא סופית. בשלב זה מחפשים בשכונה גורם עסקי או משקיע שיקחו עליהם את הבעלות על הקבוצה, כאשר גם המנכ"ל משה דמאיו כבר התבטא במהלך השבוע שבמידה ומגן יעזוב גם הוא ישקול את צעדיו.

בלדוט התייחס להודעת מגן ואמר לוואלה! ספורט: "זה לא נעים לשמוע שבן אדם גדול כמו מגן החליט לעזוב את בני יהודה. אנחנו מאוד אוהבים אותו, מעריכים ואפילו מעריצים. הועדנו לו שאנחנו לא מוכנים לשמוע שהוא רוצה לעזוב, ומבחינתנו אם צריך לעשות צעד, אז גם לא נעלה להתאמן ואולי נשקול צעדים קיצוניים יותר כמו לא לעלות לשחק, ובלבד שיישאר במועדון. אני קורא מפה לחזי שיחשוב פעמיים ושלוש לפני שהוא מחליט באופן סופי. אנחנו צריכים אותו כאן בבני יהודה. הוא אבא של כולנו וחלק מהמשפחה. אני רוצה להאמין שהוא יישאר איתנו. אין הרבה אנשים כמוהו בכדורגל הישראלי".

אברנבל ואדרי יפתחו בהרכב

בתוך כך ערכה הקבוצה אימון לקראת משחק החוץ מול הפועל פ"ת, כאשר המאמן גיא לוזון תירגל את אותו הרכב שפתח בהפסד לקריית שמונה במחזור הקודם. אלי אברבנל וכפיר אדרי ישחקו כמגינים, בעוד דין מורי יתופקד שוב לצידו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה. אסי בלדוט, תומר חמד ותמיר כחלון ירכיבו את חוליית הקישור הקדמי, כשלפניהם ישחק משה ביטון.

אסי בלדוט אמר לוואלה! ספורט בתום האימון: "אני נמצא הרבה שנים בכדורגל, ובמיוחד אחרי המשחק האחרון עם כל ההחמצות, אנחנו יודעים שמחמאות לא מביאות נקודות, ולמרות שהגענו לאינספור מצבים לא הצלחנו להבקיע. אנחנו צריכים לשכוח את המשחק האחרון ולהתסכל רק קדימה. בכל משחק ששיחקנו בו עד עכשיו יכולנו לנצח, ולא עשינו את זה. בליגה תמיד אפשר לתקן ויש עוד המון משחקים עד סוף העונה. יש פה קבוצה מוכשרת ואני מאמין שנעשה משהו יפה העונה, ושנתחיל בזה כבר בשבת הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully