וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מחכה לתשובה ממוסאמפה

28.1.2009 / 15:23

היו"ר לוזון דרש שקיקי מוסאמפה, כוכב אייאקס הגדולה לשעבר, יגיע לאימון בחמישי, אבל הקשר רוצה לחתום. רוביל סרסור ביקש לעזוב

קיקי מוסאמפה בדרך למכבי פתח תקוה. הקשר ההולנדי, ששיחק בעבר באייאקס, באתלטיקו מדריד, באלקמאר ובמנצ'סטר סיטי, צפוי להצטרף לליגת העל, וייתכן שכבר מחר (חמישי) יגיע כדי לחתום על חוזהו בקבוצה. מי שתיווך בין הקבוצה למוסאמפה הוא סוכן השחקנים, קובי סגל.

עמוס לוזון שוחח עם סוכנו של מוסאמפה וביקש ממנו לזמן את השחקן לאימון מחר, לאחריו הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצה. הסוכן השיב כי מוסאמפה מעוניינן להגיע לבדיקות ללא אימון הכנה. "הוא שחקן נחשב", הבהיר הסוכן.

לוזון העביר את הכדור לקשר שישקול עד הלילה האם הוא מוכן להגיע לישראל. הקבוצה מוכנה לשלם עבורו כ-60 אלף יורו עד לתום העונה. סוכנו הישראלי, קובי סגל: "מדובר בשחקן בעל שם עולמי. אם הוא יבוא זה יהיה הזר הכי גדול שנחת כאן. מכבי פתח תקוה מעוניינת שיערוך אימון אחד לפני הבדיקות. הלילה נדע סופית".

קיקי מוסאמפה, 31, נולד בזאיר והוא מחזיק באזרחות הולנדית. מוסאמפה החל את הקריירה שלו באייאקס, והוא מוכר בעיקר בזכות יכולות הכדרור המצוינות שלו באגף שמאל. לאחר שגדל והתחנך במחלקת הנוער של אייאקס שיחק מוסאמפה שלוש שנים (1994-1997) בקבוצה הבוגרת של המועדון והיה שותף לזכייה של הקבוצה הגדולה של לואי ואן חאל, שזכתה בליגת האלופות ב-1995.

לאחר מכן הוא עבר לשנתיים לבורדו, ואז עבר למלאגה לתקופה של ארבע שנים, בה שיחק 94 משחקים וכבש 22 שערים. ב-2003 הוא השתדרג ועבר לקבוצת הפאר, אתלטיקו מדריד. לאחר עונה ראשונה מוצלחת בה שיחק ב-26 משחקים והבקיע שני שערים, ירדה קרנו של השחקן והוא הורד לקבוצת המילואים של המועדון.

בשנת 2006 עבר מוסאמפה מספרד לאנגליה, בהשאלה לשנתיים למנצ'סטר סיטי. בסוף השנתיים הוא חזר לקולצ'יונרוס, שמכרו אותו לטרבזונספור הטורקית, בה חתם לתקופה של שלוש שנים. אחרי עונה אחת בלבד הוא שוחרר והצטרף לקבוצה ההולנדית, AZ אלקמאר. גם משם הוא שוחרר, כבר ב-1 בינואר 2008. מואסמפה עשה את דרכו לארה"ב והצליח עם קבוצת טורונטו מליגת ה-MLS האמריקאית. ההצלחה קנתה לו חוזה לשנתיים בקבוצת סיאול מדרום קוריאה במרץ 2008. שלוש הופעות בליגה ושתיים בגביע הספיקו לשני הצדדים כדי להחליט על פרידה משותפת.

סרסור רוצה לעזוב

חלוץ מכבי פתח תקוה, רוביל סרסור, יזם שיחה עם מאמן רוני לוי וביקש לעזוב. כזכור, כפי שפורסם לפני כשלושה שבועות, בני סכנין מאוד מעוניינת לצרף את השחקן אך במכבי פתח תקוה הטילו וטו על המהלך. סרסור אמור לקבל היום (רביעי) תשובה מהמאמן רוני לוי.

חלוץ אחר, רותם שמול, שחתם בתחילת העונה על חוזה לחמש שנים, הושאל לעירוני קרית אתא ויחזור בתום העונה. המגן מג'ד יונס הושאל למוליכת הליגה הארצית, הפועל אשקלון. גם הוא יחזור בתום העונה, בכפוף לשיקולי הצוות המקצועי.

רוני לוי שבחן את הקשר ברטיסלאב רסטיץ' אמור להחליט ביממה הקרובה האם להחתימו. "אין התלהבות יתרה ממנו", אמרו שחקנים בקבוצה, "אבל רוני הוא זה שמחליט". במידה ומוסאמפה אכן יגיע, הרי שרסטיץ' ישוחרר.

עדכון ראשון: 12:37
עדכון אחרון: 15:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully