וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

בבכורה של זלצר על הקווים, הקבוצה שלו השיגה רק נקודה בצפון ושתי הקבוצות מסובכות בתחתית. אבוחצירה כבש, סויסה איזן

לפעמים תוצאת תיקו, במיוחד בקרב תחתית חשוב, אינה רעה כלל וכלל, אך קרית שמונה והפועל פתח תקוה בהחלט לא יכולות להרשות לעצמן חיוך. שתי קבוצות התחתית נפרדו ב-1:1 במגרש הצפוני, ולאור הניצחון של בני סכנין והשיפור המתמיד ביכולתה של הכח עמידר, הן בהחלט יכולות להיות מודאגות.

קרית שמונה בהחלט נמצאת במצב קשה. עם ניצחון אחד ב-16 המשחקים האחרונים ו-14 שערי זכות לאחר 24 משחקים, מצבה של קרית שמונה קשה. הבעיה של השריף, אלי כהן, היא שהקבוצה שלו לא מצליחה להתרומם, לא צוברת מומנטום וכאמור, פשוט לא מצליחה למצוא את הרשת.

גם בהפועל פתח תקוה בהחלט יש סיבה לדאגה. לקבוצה יש אמנם 26 נקודות, שש יותר מהקריה ושמונה יותר מהכח שבמקום האחרון, אך כדאי לזאב זלצר, שרשם משחק בכורה על הקווים, להיזכר במקרה הפועל כפר סבא מהעונה שעברה. אם פתח תקוה לא תתעורר מרצף התוצאות הרעות, היא תישאב עמוק לתוך המאבקים נגד הירידה והמבחנים. לפחות שמעון אבוחצירה חזר לכבוש, העלה את מאזנו ל-12 שערים והשתווה לסמואל יבואה. שמחת עניים.

תומר סויסה השווה בדקה ה-15 עבור הקריה ודאג לחלוקת נקודות ולחיוך גדול בעיקר אצל ערן קוליק, שקבוצתו בני סכנין יצאה כמנצחת הגדולה של המחזור בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 4: גול! רוזן החל במהלך ומצא את סספדס, הפרואני העביר כדור רוחב אליו הגיע אבוחצירה תוך כדי גלישה כדי להעלות את האורחים ליתרון. 0:1 לפ"ת.

דקה 15: גול! קרית שמונה משיגה שוויון מהיר. כדור חופשי של צרפתי מצא את אבידור, החלוץ ספק ניסה לבעוט והכדור שלו מצא את סויסה פנוי לכבוש משלושה מטרים. 1:1.

דקה 65: אבוחצירה הגיע לעימות ישיר מול עמוס, אבל הכדור חמק ממנו וקרית שמונה ניצלה מספיגה.

דקה 70: אוזן מצא בהתקפה מתפרצת את נימבה, אבל המחליף המשיך את הכדור בבעיטה החוצה.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, סאלח חסארמה, יניב לביא, לואיס גוטיירז, פול קסאני (עידן סרור, 80), מיגל סבאסקו (ירו בלו, 57), תומר סוויסה, גיא צרפתי (בני בן זקן, 74), יובל אבידור, טודור קולב.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן; אייל שן, קוני דג'קארידג'ה, חאיר סספדס, יוסי רוזן (פטי נימבה, 66), ג'וניור ויסה (מרק גורמן, 86); שמעון אבוחצירה (חן עזריאל, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully