וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "תקופה לא טובה, אבל נשיג את המטרות"

איצק יצחקי ודור בלך

31.1.2009 / 20:11

מאמן הפועל פ"ת אופטימי גם אחרי ההפסד החמישי ברציפות, לחץ במועדון: "הפסד נוסף עשוי לטרוף את הקלפים". מוסאמפה לא יצטרף למכבי פ”ת

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל פתח תקוה שוב ראתה הערב (שבת) את היריבה העירונית מכבי חוגגת על חשבונה, כשהפעם הסתיים המפגש ב-1:2 ללוזונים. שחקני הפועל הסתגרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה עם ראשים מורכנים, כשהצוות המקצועי כלל לא דיבר איתם ונראה שהם הבינו את משמעות ההפסד לבדם.

המנהל המקצועי זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד ערכו שיחה ביניהם בחדרם במשך דקות ארוכות, ובמועדון הביעו אכזבה מהמצב אליו נקלעו. גורם במועדון אמר לאחר המשחק: "מצב הקבוצה גרוע, אבל נכון לשלב זה אין כוונה עדיין לפטר את מחפוד". עם זאת, במועדון הדגישו כי הפסד נוסף עלול לטרוף את הקלפים ולהביא לשינוי. אלי מחפוד מסר בתגובה: "בעונה שעברה היינו במצב יותר קשה ובסוף השגנו את המטרות. אנחנו בתקופה לא טובה, אבל נשנס מותניים וגם העונה נשיג את המטרות".

יוסי רוזן, אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, אמר בסיום: "הפסד חמישי ברציפות, אנחנו מסובכים בתחתית והמצב קשה. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים ששוב איכזבנו אותם, למרות האווירה והתפאורה שהם יצרו. חייבים לנסות ולצאת מזה, צריך להמשיך הלאה".

רוזן התייחס גם למחאת האוהדים נגד שחקני הרכש והמושאלים: "אמנם אני שחקן בית, אבל זה לא מתפקידי להגיב על הטענות האלה. אם הצוות המקצועי רואה לנכון להביא שחקנים כאלה ואחרים וחושב שהם הטובים ביותר, לנו אין מה לעשות עם זה".

מוסאמפה לא רוצה לבוא

במכבי פתח תקוה חגגו את הניצחון הגדול, השני העונה בדרבי, וקולות שמחה נשמעו דקות ארוכות מכיוון חדרי ההלבשה. במועדון היו שבעי רצון מן העובדה כי המאמן רוני לוי הצליח להסתדר בלי ארבעה שחקנים: קובי גנון, סולי צמח, עומר בוקסנבוים וטל בן חיים.

הקשר ההולנדי בן ה-31, קיקי מוסאפה, הודיע לראשי הקבוצה כי הוא לא מוכן להגיע לישראל בסכומים שהוצעו לו. נכון להערב (שבת), לא אמור להגיע זר חדש למבחנים, כשרוני לוי יישאר עם שלושה זרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully