וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסומבו הוצע להפועל פ"ת

26.1.2009 / 15:52

עם זאת, ספק אם יגיע מכיוון שלקבוצה חמישה זרים. מכבי ת"א טרם השיבה בנוגע לדן רומן. זלצר: "מי שיוציא דברים החוצה זה יעלה לו בכיס"

הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ', טען אתמול כי החלוץ שמעון אבוחצירה יישאר כנראה בהפועל פתח תקוה, אבל לטענת גורמים במועדון התנהלה שיחה נוספת בין מאיר שמיר לאחד מאנשי מכבי תל אביב, על מנת לקדם את הנושא. לשמיר הסכם עם איזיקוביץ' בנוגע לכרטיסו של השחקן. בלי קשר, גורם בהנהלת מכבי תל אביב פנה באופן רשמי לאלעד שלא האריך ושיחה ואמר לו: "תפנה לאיזיקוביץ'". איזיקוביץ' עדיין טוען כי העסקה רחוקה ממימוש.

המגן השמאלי אסלאם כנעאן ייפגש הערב (שני) עם הנהלת הפועל פתח תקוה, במטרה לסכם את תנאיו עד תום העונה. המגן ערך הבוקר אימון מלא עם הקבוצה והמנג'ר זאב זלצר התרשם ממנו. השחקן יגיע לפגישה בליוויו של שוקי פרנקל, שעבד בעבר במכבי חיפה. הקשר מזואה אנסומבו הוצע לקבוצה, אבל שם הודיעו כי יש להם חמישה זרים ועדיין לא הוחלט לשחרר את עמנואל בנאיני.

במועדון בדקו אפשרות לרכישת כרטיסו של דן רומן, זאת לאחר שדובר על השאלה. מי שניהל את המשא ומתן הוא הבעלים רונן אלעד, אך הוא שוהה כרגע בחו"ל ולכן המשא ומתן עדיין לא הושלם. מכבי תל אביב הודיעה אתמול להנהלת פתח תקוה כי היא תקבל החלטה בנוגע לשחקן ביומיים הקרובים, זאת לאחר שאבי נימני עדיין לא החליט לשחרר אותו בגלל היכולת הטובה שהציג בשבת. ייתכן ורומן יושאל לקבוצה עד תום העונה כשאחד מהסעיפים בחוזה יקנה לאלעד אפשרות לרכוש אותו בתום העונה. הבלם שי מימון אמור לעבור לקבוצה ביום חמישי, אך אין עדיין סיכום לגביו. אם מימון יקבל הצעה מקבוצה בכירה יותר, הוא לא יהסס לעבור אליה.

זלצר תקף היום באימון את שחקני הפועל פתח תקוה בנוגע להדלפות מחדר ההלבשה. כזכור, כבר אתמול ביקר זלצר את העובדה ששחקניו מדברים בעילום שם בתקשורת. "", אמר המנג'ר. "אתם מוציאים החוצה דברים שפוגעים בנו ועוזר ליריבה. זה לא בסדר שאני מתרגל הרכב ואחרי שעה זה בתקשורת. עכשיו צריך להתרכז בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully