וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תגיש ערעור על הרחקת רוזן

21.12.2008 / 14:12

תערער בהתאם לתקנות של פיפ"א. המנכ"ל: "הזדמנות לשופטים להודות בטעות". בני סכנין פנתה לאחמד קאסום, הכחולים לא מתכוונים לשחררו

הפועל פתח תקוה מתכוונת להגיש ערעור על החלטת הקוון שבתאי נחמיאס, שגרמה להרחקתו של יוסי רוזן מול הפועל תל אביב. את הערעור מתכוון להגיש פרקליט הקבוצה שי אליאס. במועדון אישרו את הידיעה ואמרו שהערעור יוגש בהתאם לתקנות של פיפ"א, שיסודן ניתן להגיש כראיה את צילום המשחק ולהוכיח את הטעות.

כזכור, רוזן התבטא ואמר ש"כדאי שההתאחדות תיקח את העניינים לידיים ותתערב בהחלטות השיפוט". אתמול הכחישו בפתח תקוה את כוונתם להגיש ערעור, אולם הבוקר החליט פרקליט המועדון שאולי ניתן יהיה ליצור חלון אפשרויות בכדורגל הישראלי וכך לאפשר לקבוצות נוספות לערער בעתיד.

המנכ"ל, אפי צפריר, אמר: "זאת תהיה ההזדמנות של השופטים להודות בטעות ולזכות אותנו, כדי שהמועדון והשחקן לא יפגעו לקראת המשחק הבא".

בתוך כך נודע כי גורמים בהנהלת בני סכנין פנו לאחמד קאסום וביקשו לברר את מעמדו. קאסום סיפר זאת לאנשי הקבוצה, שאמרו כי השחקן נמצא תחת חוזה ושאם סכנין מעוניינת בו עליה לפנות לקבוצה בזמן פתיחת חלון ההעברות. בכל מקרה, בפתח תקוה הבהירו כי אין להם כוונה לשחרר את השחקן.

המגן שוקי נגר והחלוץ עומרי רון הם השחקנים היחידים שישוחררו אם יבקשו לעזוב לקבוצה אחרת. לרון מספר הצעות מקבוצות מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully