וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה על הפועל פתח תקוה 1:4

מכבי חיפה שמרה על הפסגה עם 1:4 על הפועל פתח תקוה, בחסות המגרש החלקלק והשוערים המבולבלים, שנכנעו לבעיטות מרחוק

מכבי חיפה קיוותה לשים סוף למשברון שנוצר בשבועיים האחרונים, וכך בדיוק היה הערב (שבת) עם הניצחון 1:4 על הפועל פתח תקוה. הירוקים עשו בדיוק את מה שביקש מהם אלישע לוי - לבעוט מרחוק. שניר דורי חסר הניסיון עמד בשער המלבאסים במקום שביט אלימלך הפצוע, והתקשה להתמודד עם הכדורים שנבעטו לעברו.

חיפה ביצעה שינוי אחד בהרכב הפותח שרץ בעקביות בחודש האחרון. מוחמד גדיר, שהרשים במשחק הנבחרת הצעירה מול סרביה באמצע השבוע, קיבל הזדמנות על חשבון גוסטבו בוקולי והחזיר בגדול עם שער בכורה נפלא מהאוויר בדקה ה-13. השער הזה פתח את הסכר, ולאחריו כל בעיטה פגעה במטרה. רפאלוב עשה זאת בדקה ה-18 וקוני ג'קאריג'ה חיקה אותו בצד השני מול אמיר אדרי ההמום, שתי דקות לאחר מכן. לחיפה היה קצת מזל בדקה ה-30, כשכדור חופשי של רפאלוב פגע בכיאל ונכנס, אבל בסך הכל היתרון של הירוקים (גם אם שיחקו בהילוך שני, במיוחד לאחר ההפסקה) היה ברור לכל אורך הדרך.

הכחולים, מלבד חוסר הביטחון של השוער וחוסר האמון של ההגנה בו, איפשרו לחיפה לצאת כאוות נפשה למתפרצות הקטלניות שלה. בחלק הקדמי לא קיבל אלי מחפוד את התמורה הקבועה משמעון אבוחצירא, כנראה בשל הפציעה שסוחב מלך שערי הליגה. גם ג'וניור ויסה ופטי נימבה לא סייעו לו יותר מדי מול הגנה חיפאית אנמית, למרות שהפרואני רשם את הבישול החמישי שלו העונה. רגע לפני שריקת הסיום ראתה פתח תקוה חור רביעי ברשת, עם כדור חופשי מוצלח של האקס שלומי ארבייטמן.

בסופו של דבר יכולה מכבי חיפה להכריז על סיבוב ראשון מוצלח מבחינתה, אשר עם סיומו היא עדיין עומדת בראש טבלת ליגת העל. הפתח תקואים, שהתאקלמו מחדש בצורה נקייה בליגה הבכירה, ולבטח לא יתנגדו לסיבוב שני דומה, יחפשו את הנקודות מול קבוצות בגודל שלהם

מהלך המשחק

דקה 13: גול! הגבהה של חרזי מאגף ימין הגיעה למוחמד גדיר, שמהאוויר המשיך בבעיטה קשתית יפה מעל שניר דורי המזנק. 0:1 לחיפה

דקה 18: גול! ליאור רפאלוב התנהל עם הכדור לאחר מסירה שקיבל מחרזי ובעט מ-20 מטרים, דורי איחר להגיב והוציא כדור נוסף מהרשת. 0:2 לחיפה

דקה 20: גול! גם פתח תקוה ניסתה מרחוק ומצאה שוער לא מוכן. בעיטה לא חזקה של ג'קאריג'ה עברה בין ידיו של אמיר אדרי וחדרה פנימה. 1:2 לחיפה

דקה 30: גול! בעיטה חופשית של רפאלוב פגעה בכיאל, שינתה כיוון ומצאה את הרשת. כל בעיטה בינגו וכבר 1:3 לירוקים

דקה 66: בוקולי רק נכנס למגרש וכבר קיבל כדור נהדר מקטן, אלא שהברזילאי בעט בזלזול ונעצר אצל דורי.

דקה 77: פריצה נהדרת של ג'קאריג'ה הסתיימה עם בעיטה אדירה, אותה הדף אדרי בצורה לא ממש מוצלחת.

דקה 87: המחליף בנאיני בעט כדור ראשון שפגע בשחקן הגנה ירוק, הריבאונד של הגנאי ליטף את המשקוף.

דקה 90: מתפרצת של חיפה, בסיומה בעט מסיללה היישר אל רגליו של דורי.

דקה 90+4: גול! בעיטה חופשית שטוחה של המחליף שלומי ארבייטמן עברה את החומה וחדרה פנימה. 1:4 לחיפה בסיום

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, שוקי נגר (יוסי רוזן, 74); קוני ג'קאריג'ה, מרק גורמן (עמנואל בנאיני, 46), אייל שן (אבי ריקן, 67), ג'וניור ויסה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירא.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, מוחמד גדיר (אייל גולסה, 46), ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 65); יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully