וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין הפועל פ"ת לאבוחצירא וגורמן

5.8.2008 / 19:00

החלוץ לא הגיע לאימון הקבוצה בעצת סוכנו והבלם, שכן הגיע לאימון, לא חתם עדיין על החוזה. כמו כן, בעיות בין הקבוצה לטוברוק בעניינם

פיצוץ בין הפועל פתח תקווה לחלוץ שמעון אבוחצירא ולבלם מרק גורמן. החלוץ לא הגיע לאימון הערב (שלישי) בעצת סוכנו וייתכן כי הפועל פתח תקווה תוותר על שורותיו. הפיצוץ נובע מכך שהקבוצה חייבת כסף לשחקן ועדיין לא ברור אם הוא יגיע לאימון מחר. גורמן דווקא כן הגיע לאימון אולם הוא לא חתם על החוזה ובין הפועל פתח תקווה לטוברוק יש חילוקי דעות על רכישת כרטיסו.

כזכור, כפי שפורסם הבוקר, שני השחקנים, לא עברו אתמול בבקרת התקציבים. הסיבה: בעיות במשא ומתן לגבי רכישת כרטיסים מול קבוצת האם, טוברוק. כרגע טוברוק מחזיקה במחצית מהכרטיס, כשמאיר שמיר הוא האחראי לניהול המשא ומתן בין הצדדים. בפתח תקוה מאמינים שבמהלך פגישה שתיערך היום (שלישי) יסתיים המשא ומתן, השחקנים יירכשו וחוזיהם יופקדו בבקרה.

יוסי רוזן הופתע לקרוא ביום חמישי שעבר על כך שהוא מחוץ לתוכניות של הפועל פתח תקוה. אתמול, כזכור, הקבוצה ביקשה להקפיא את חוזהו בבקרה, אך רוזן שנסע לבקרת התקציבים קיבל הודעה שחוזהו מופקד. "אני מתכוון להגיע לכל האימונים ולהציג את היכולות הגבוהות שלי. אני שחקן הפועל פתח תקוה וזאב זלצר, המנהל המקצועי, רוצה אותי. מבחינתי, אם יאמרו לי להתלבש בכל שלב של העונה, אעשה זאת".

הקשר ישראל זביטי עדיין לא חתם באף קבוצה אחרת משום שהוא תבע את הקבוצה על הפרת חוזה. בפתח תקוה טוענים כי יש לו חוזה לעונה אחת בלבד.

החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני ממשיך להיעדר בגלל פציעה. כזכור, בנאיני הגיע לישראל פצוע ובפתח תקוה אמרו אז לוואלה! ספורט כי לא מדובר בפציעה טורדנית. כעת מקווים בקבוצה שבנאיני יהיה כשיר עד לפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully