וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן וקאסום בדרך החוצה מהפועל פתח תקוה

31.7.2008 / 11:00

בשל סירובם לקצץ בשכר. במועדון מאשרים: "הסיכויים שישארו קלושים". בויה הגנאי ממריא לשבועיים מבחנים בצרפת, בקבוצה מוכנים להמתין פחות

יוסי רוזן ואחמד קאסום בדרך החוצה מהפועל פתח תקוה, על אף שיש להם חוזה לעונה הבאה, וזאת משום סירובם של השניים לקצץ בשכרם. לאחר הידיעה בוואלה! ספורט לפיה במועדון יבקשו מהשניים לקצץ בשכרם, הביעו השחקנים התנגדות ורוזן אף ביקר את ההנהלה בתקשורת והורשה להתאמן רק לאחר שהתנצל בפני המנכ"ל אפי צפריר. ההחלטה לבקש מהם לקצץ בשכרם נובעת מהעובדה שתקציב השחקנים, ששה מליון שקלים, נגמר.

גורם במועדון אמר הבוקר (חמישי): "הסיכויים שרוזן וקאסום יישארו קלושים. אני לא נכנס לסיבות עצמן". מספר קבוצות מהליגה הלאומית פנו למועדון וביקשו להשאיל את רוזן במקרה שישוחרר. גם לקאסום מספר הצעות, כולל מבני סכנין.

ביום שישי יתקיים באורווה משחק אימון מול רמת השרון. המשחק היה אמור להיערך ברמת השרון, אבל בקבוצה ביקשו להעבירו למגרש הביתי ויקיימו הפנינג מכירת מנויים במחירים מוזלים: 500 שקלים למבוגר ו-250 לנוער וחיילים. המחירים יעלו במאה שקלים לאחר ההפנינג.

בעקבות מכת הפציעות בקבוצה, מהמשחק ייעדרו חן עזריאל, שוקי נגר, עמנואל אוסיי בנאיני, שגיב כהן וקוני ג'אקריטה. בנאיני יחזור לפעילות ביום ראשון משום שהוא עדיין סובל ממתיחה ולכן לא הורשה להתאמן. אתמול התעוררה בעיה נוספת לקבוצה: הבלם הגנאי ג'ון בויה, שהודיע שינחת בישראל בשבוע הבא למרות שהוא יוצא למבחנים בראן הצרפתית, צוטט בתקשורת בדרום אפריקה כי הוא מקווה לחתום בקבוצה הצרפתית. "זאת הפעם הראשונה שאני יוצא למבחנים", אמר בויה, "אבל אני ראיתי איך מייקל אסיין יצא לצרפת ועשה את זה. אני מאמין שאוכל לשחזר את זה". בלי קשר, לפי אותו דיווח הבלם יוצא להתרשמות בת שבועיים. אם בויה לא יגיע עד אמצע השבוע, הקבוצה תחפש שחקן זר אחר בעמדת הבלם. מספר שחקנים ממזרח אירופה כבר הוצעו לקבוצה.

במועדון מקווים שהאצטדיון המקומי יאושר עד פתיחת משחקי גביע הטוטו. אם לא, הבעלים רונן אלעד ישכור את שירותיו של אצטדיון וינטר. החלוץ שמעון אבוחצירה שכר את שירותיו של סוכן השחקנים דדה חדד. אבוחצירה (21), שנחשב לאחד הכישרונות הצעירים במועדון, ייאבק העונה על חולצת ההרכב עם שאר החלוצים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully