וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קולאקסיזוגלו הוא מוסלמי?

דור בלך

11.8.2009 / 23:31

אין לכך אישור ודאי, אבל אבי תקווה, ששיחק איתו בשוויץ, סבור שכן, וגם באתר מוסלמי שמו של הקשר הטורקי-שווייצרי מוזכר. גורם בבית"ר: "סוכנו של השחקן אמר לנו כי הוא נוצרי. מוצאו לא ישפיע"

האם בייקאל קולאקסיזוגלו (26) שאמור להגיע בקרוב להתרשמות בבית"ר ירושלים הוא מוסלמי? על פי מספר מקורות בתקשורת השוויצרית, הגרמנית והטורקית התשובה היא כן, אם כי לדבר עדיין לא ניתן אישור רשמי. בייקאל, שנולד באיסטנבול ועבר בינקותו לשוויץ מחזיק באזרחות כפולה, טורקית ושוויצרית, ואף שיחק במדי הנבחרת הצעירה של שוויץ. כידוע, כ99.8% מאוכלסיית טורקיה הינה מוסלמית. ברישומי האתר הגרמני מוסלמי "פוליטק סיטי" משנת 2007 מצויין קולאקסיזוגלו, אז שחקן פ.צ קלן, כאחד מהשחקנים המוסלמים-טורקים בגרמניה.

אבי תקווה, ששיחק במקביל לקשר בליגה השוויצרית ואף היה תקופה קצרה מאוד באותה הקבוצה (גראסהופרס) יודע לספר כי "כל אוכלסיית הטורקים בשוויץ היא מוסלמית. לא הכרתי אותו אישית, אבל עד כמה שידוע וזכור לי ככל הנראה גם הוא מוסלמי, אם כי חילוני לחלוטין ומערבי לגמרי, כמו האחים יאקין ששיחקו בנבחרת שוויץ". גורם בבית"ר מסר בתגובה כי "סוכנו של השחקן אמר לנו כי הוא נוצרי, אבל בכל מקרה זה לא אמור להשפיע. הוא מגיע להתרשמות בלבד ועדיין לא חתם".

לא ברור אם יש לכך קשר לעניין המוסלמי, אבל מקור בהנהלת בית"ר ידע לספר הערב (שלישי) כי סיכויו של הקשר לחתום בקבוצה המזוהה עם הימין הפוליטי בישראל קלוש, אך "לא בגלל מוצאו". כזכור, היום (שלישי) פרסמנו כי ב-2007 נפצע השחקן בגיד האכילס ברגלו הימנית והושבת למעל ל-10 חודשים.

בעקבות כך שוחרר השחקן בחינם מקלן ועבר ליאנג בויז ברן, אך גם שם לא הצליח למצוא את מקומו ולשחזר את יכולתו ושוחרר בחינם בסיום העונה הנוכחית, כשהוא מגיע לישראל כשחקן חופשי. זו, לטענת הגורם בבית"ר, הסיבה שעלולה להפריע לשחקן לחתום בקבוצה, ולא פנייתנו בנוגע למוצאו של קולאקסיזוגלו. "בגלל הפציעה עליה פרסמתם אני לא רואה אותו מצטרף אלינו. נערוך לו בדיקות רפואיות קפדניות. בכל מקרה אין לנו מחויבות כלשהי כלפיו והוא מגיע רק להתרשמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully