וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר כועסים על קורנפיין

דור בלך

18.7.2009 / 22:02

מתלוננים על הסחבת בהעמדת קבוצה לעונה הבאה שפוגעת גם בהם. היו"ר, מצידו, עושה מאמצים אחרונים למנוע את הפנייה לבית המשפט

לאחר ששב מרוסיה אתמול בבוקר, ושוחח עם ארקדי גאידמק בטלפון מספר פעמים נוספות במהלך סוף השבוע, ינסה מחר (ראשון) איציק קורנפיין לעשות את המאמצים האחרונים כדי למנוע את הפנייה לבית המשפט ופתיחה בהקפאת ההליכים ומינוי נאמן מטעם המדינה לניהול המועדון. קורנפיין שמע מגאידמק כי באפשרותו להעביר את הערבויות הדרושות על סך ארבעה מיליון דולרים, אך רק דרך מספר מתווכים, כשהיו"ר עידכן את הבעלים כי מהלך כזה לא יאושר על ידי בקרת התקציבים.

מחר יפגש קורנפיין עם מספר יועצים כלכליים וינסה לבדוק האם אפשר בכל זאת לעקוף את איסורי הבקרה ולהעביר את הכסף שלא ישירות מגאידמק אל חשבון הקבוצה. נכון לעכשיו, ההערכות הן כי לא ימצא פתרון, והמסמכים לפנייה לבית המשפט כבר מוכנים. עד ליום שלישי צריכה בית"ר להגיש את תקציבה לבקרה, כשאיחור יגרור עונש. בבית"ר קבעו דד-ליין סופי של פנייה לבית המשפט ביום שני במידה ולא ימצא פתרון אחר, וכעת נראה כי הדבר בלתי נמנע. הפנייה לבית המשפט לא תביא לפתיחת הקפאת הליכים מיידית וההליך אמור לקחת כשבועיים, אך בבית"ר מקווים כי בהתאחדות יתחשבו בהם לאחר שיפנו לבית המשפט ויודיעו להתאחדות כי פתחו בהליכי הפירוק, ולא יענישו אותם. גם אם בהתאחדות לא יתחשבו בבית"ר ויחליטו להעניש אותה על האיחור, לא מדובר יהיה בהורדת ליגה אם אלה כבר פנו אל בית המשפט.

בינתיים קורנפיין לא יצר קשר עם שחקני הקבוצה המחזיקים בהצעות מקבוצות אחרות, כשהבולטים שבהם הם ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן המחזיקים בהצעות מאירופה, טוטו תמוז, אריק בנאדו שמחזיק בהצעה משתי התל אביביות, תומר בן יוסף שמחוזר על ידי מועדון נעוריו מכבי פתח תקווה וכן קובי מויאל, שלא מחזיק בחוזה בבית"ר וקבוצתו בעונה שעברה בני יהודה מעוניינת מאוד להשיב אותו לשורותיה. השחקנים זועמים על היו"ר שמושך את ההחלטה עוד ועוד. לטענתם הדבר פוגע ביכולתם למצות את המשא ומתן עם קבוצות אחרות ולהשיג חוזה טוב, שכן הם יגיעו למשא ומתן עם הגב אל הקיר כשמרבית סגלי הקבוצות הולכים ונסגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully